וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אוניון מתנער מהאוהדים האנטישמים: "תמיד יש קומץ שהורס"

אורס פישר התנצל בפני אוהדי מכבי חיפה: "אסור שדברים כאלה יקרו, חבל שקלקלו את האווירה הנהדרת". מאמצים לזהות את החשודים

תקציר: אוניון ברלין - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אוניון ברלין ממשיכה להתייחס בכובד ראש לטענות של אוהדי מכבי חיפה לקריאות אנטישמיות שנשמעו לעברם במשחק שנערך בגרמניה ביום חמישי האחרון במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג (0:3 לאוניון).

הקבוצה הודיעה אתמול כי אספה צילומי אבטחה מהאצטדיון בו נראים כמה עשרות אוהדי הקבוצה מקללים ותוקפים מילולית את האוהדים הישראלים ביציע המעורב באצטדיון האולימפי, וכי היא נוקטת במספר פעולות כדי לזהות את החשודים. לפי החשד, מלבד קריאות אנטישמיות אחד האוהדים ניסה גם לשרוף דגל ישראל. אוניון כבר זיהתה אוהדים אחדים שהיו בקרבת מקום ואולי יוכלו לספק שמות ומידע על קומץ הפורעים.

מאמן אוניון ברלין אורס פישר. GettyImages
הקומץ שוב קלקל? מאמן אוניון ברלין אורס פישר/GettyImages

היום הגיע גם תורו של המאמן אורס פישר לגנות את התקרית. לטענתו, מדובר באותו קומץ אוהדים שגרם לקבוצה נזק גם בעבר, כשהיה מעורב בתקריות אחרות. "לצערי אנחנו חווים את זה יותר מדי בקבוצה. אסור שדברים כאלה יקרו. היה ערב כל כך יפה, עם אווירה נהדרת של כדורגל והרבה פרצופים מחויכים מצד שני המחנות. לצערי, תמיד יש קומץ שיכול להרוס ולקלקל".

דובר אוניון כריסטיאן ארבייט סיפר על המאמצים הגדולים שהקבוצה עושה על מנת לזהות את האוהדים החשודים, במטרה להרחיק אותם מהאצטדיונים לתקופה ממושכת. לדבריו, האווירה בין שני מחנות האוהדים הייתה מצוינת עד התקרית המדוברת.

"הערב הזה היה דווקא ההוכחה ליכולת של הכדורגל לאחד ולקרב בין אנשים. זה היה ערב שהוא ההפך הגמור מאנטישמיות. הרבה אוהדים אמרו לי שהם המומים מזה שתקרית כזאת קרתה אחרי שבמשך כל הערב האוהדים של שתי הקבוצות כיבדו זה את זה בצורה מופתית", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully