וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה בסגל מכבי תל אביב להפועל ירושלים, נחמיאס בחוץ

3.10.2021 / 14:36

אחרי חודשים ארוכים בחוץ, הקשר חוזר לסגל (20:15, ספורט3). גם סבוריט יתלבש למשחק נגד נועלת הטבלה. הצהובים מעדיפים לא לסכן את נחמיאס, אבל רוטנשטיינר עדיין מקווה שהוא ימריא לסקוטלנד

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג/ספורט1

כחמישה חודשים אחרי שנפצע במדי נבחרת ישראל, יחזור הערב אייל גולסה לסגל מכבי תל אביב. הקשר שעבר ניתוח ושיקום ארוך, התאמן באחרונה בצורה מלאה וקיים משחק אימון מוצלח נגד הנוער. למשחק מול לאסק לינץ בשבוע שעבר הוא לא יצא, אבל אתמול בסיום האימון המסכם הוחלט לזמנו לסגל אחרי שהתגבשה הדעה שהגיע הזמן להחזירו. שחקן נוסף שיתלבש הערב אחרי שהחלים מפציעה הוא אנריק סבוריט שנעדר מאז המשחק במחזור השני כשהוחלף עקב חשש לקרע בגיד האכילס.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
באיזה כושר הוא יחזור? גולסה/אריאל שלום

לעומת גולסה וסבוריט, במכבי תל אביב נוטים לא לסכן את עידן נחמיאס והוא אמור להישאר מחוץ לסגל למשחק הערב. בלם מכבי תל אביב אמנם טוען כי הוא חש הרבה יותר טוב וכאמור כבר התאמן, אבל בקבוצה חוששים לסכן אותו כבר הערב במשחק הליגה המתוכנן בבלומפילד והוא לא אמור להתלבש. כזכור נפצע נחמיאס בשבת שעברה מול הפועל באר שבע, סבל מפריקת הכתף על פי הודעת מכבי תל אביב, ולא יצא עם הקבוצה לאוסטריה לקונפרנס ליג.

למרות שנחמיאס לא מתוכנן להיות בסגל הערב, נכון לשעות הצהריים אין שינוי בתכנית של המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר והוא רוצה להטיס את נחמיאס לסקוטלנד מתוך אמונה שעד מוצאי השבת הקרובה, המועד בו ייערך המשחק, נחמיאס כבר יעבור עוד חמישה אימונים והוא כבר ירגיש הרבה יותר מוכן לשחק.

מה שעשוי בכל זאת לשנות את התכנית זו פנייה של מכבי תל אביב שיכולה לבקש לא להטיס את הבלם בשל הסמיכות למועד הפציעה. במקרה כזה, בנבחרת ישראל יזמנו שחקן הגנה אחר כאשר על הפרק נמצאים איאד אבו עביד או אור דדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully