וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי למיצוי בתור מתעמלת אישית": ניקול זליקמן מצטרפת לנבחרת

3.10.2021 / 12:05

אחרי שסיימה שביעית בגמר הקרב-רב ליחידות בטוקיו, המתעמלת האמנותית משנה מסלול לקראת פריז 2024: "הייתי זקוקה לאתגר חדש"

צפו בקבלת הפנים של לינוי אשרם בנתב"ג עם שובה מטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

ניקול זליקמן משנה מסלול. המתעמלת האמנותית בת ה-20 שרשמה הישג פנטסטי כשסיימה את תחרות הקרב-רב האישית באולימפיאדת טוקיו במקום השביעי, תתחיל להתחרות בתחרות הקבוצתית ותצטרף לנבחרת ההתעמלות לקראת המשחקים בפריז 2024.

זליקמן פרסמה אתמול (שבת) פוסט באינסטגרם בו הסבירה את השינוי. "החלטתי להמשיך את הקריירה הספורטיבית שלי בתור מתעמלת קבוצתית. שאלתם רבות מדוע בחרתי לשנות את המסלול שלי. אני רואה את עצמי בדרך כלל בצורה מאוד מציאותית והבנתי אחרי התחרות בטוקיו, שנתתי מעצמי הכל בתור מתעמלת אישית ודי הגעתי לתחושת מיצוי", כתבה. "במחשבה יותר עמוקה עם עצמי הבנתי שמיציתי רק את החלק הזה בהתעמלות. החלק שאת לבד על השטיח ויש לך 4 תרגילים. אבל לא מיציתי את הענף ואני חושבת שכן יש לי עוד מה לתת מעצמי. הייתי זקוקה לאתגר חדש! אתגר של להיות אחת בשביל השנייה, תרגיל עם מכשירים משולבים וההרגשה של קבוצה, שהיא הרגשה של כוח!".

ניקול זליקמן מתעמלת אומנותית. רויטרס
מתחילה אתגר קבוצתי חדש. זליקמן/רויטרס

זליקמן הוסיפה: "במדינת ישראל רוב המתעמלות מגיל קטן עובדות על שני התחומים, גם אישי וגם קבוצתי, כך שהתנסיתי בשניהם ואף זכיתי במדליית ארד באליפות אירופה לנוער בתרגילים קבוצתיים (2015). אני מלאת רצון, ציפייה, מוטיבציה וסקרנות לעבוד יחד עם הקבוצה ולהמשיך לייצג את המדינה שלי. אני מאחלת לי ולקבוצה העתידית להצליח לעמוד בציפיות שלנו. כמובן שיש עוד הרבה על מה לעבוד לכולנו, אבל עם רצון עז וצוות מאמנות כמו שיש לנו, אני בטוחה שהעתיד יאיר פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully