וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "מתנגדי חיסונים מסוכנים בדיוק כמו נהגים שיכורים בכביש"

מאמן ליברפול שאמו הלכה לעולמה אחרי שחלתה בקורונה, במונולוג בעקבות הפרסומים על שחקנים שלא חוסנו. המשחק מול סיטי (18:30, ספורט 1)? "היה יותר קל אם היה להם חלוץ טבעי"

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 3:3/ספורט1

יורגן קלופ נגד סרבני החיסונים: מאמן ליברפול ביקר בריאיון לקראת משחק הצמרת מול מנצ'סטר סיטי (18:30, ספורט1) בחריפות את הכדורגלנים שמסרבים להתחסן נגד קורונה, והשווה אותם לנהגים שיכורים על הכביש.

"כולנו היינו בסיטואציה כזאת בעבר - אתה שותה שתי בירות, רוצה לעלות על ההגה ולא יכול. עכשיו, החוק הזה לא נועד להגן על הנהג, אלא על האנשים האחרים. אם אתה שיכור, לך כדאי שתעלה על ההגה. מבחינתי זה בדיוק אותו דבר עם מתנגדי חיסונים", הסביר קלופ, שאמו הלכה לעולמה בשנה שעברה אחרי שחלתה בקורונה, ומאז השמיע המאמן קול חזק וברור בעד החיסונים, ואף שכנע את כל שחקני ליברפול להתחסן.

"אני לא מתחסן רק כדי לדאוג לעצמי. אני מתחסן גם כדי להגן על כל האנשים שנמצאים סביבי. אני מודה שאני לא מצליח להבין את האנשים שטוענים שסנקציות על מתנגדי חיסונים הם פגיעה בחופש הפרט. אם ככה, אז גם האיסור שיש עליי לנהוג אחרי שהשתכרתי הוא פגיעה בחופש הפרט".

הדברים של קלופ מגיעים על רקע דיווחים הולכים וגוברים על שחקנים בפרמיירליג שלא חוסנו. לפי שעה הליגה האנגלית אוסרת על הקבוצות לברר מידע רפואי על השחקנים ולוודא איתם האם חוסנו או לא. "אסור לנו לשאול את השחקנים האם הם חוסנו, וזה אבסורד. האם מותר לי לשאול נהג מונית האם הוא שיכור? כמובן שכן, זאת האחריות שלי, כדי לשמור על עצמי ועל אחרים".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא רוצה שאף אחד יכווה מהנגיף כמוהו./רויטרס

כמו כן, קלופ התייחס גם למשחק הגדול מול סיטי היום, וכשנשאל על ה"חיסרון" בסגל של האלופה - המחסור בחלוץ טבעי בכיר - טען ש"אלו צרות של עשירים".

"למען האמת, אני די בטוח שיהיה לכל הקבוצות בליגה יותר קל לעצור את סיטי אם היא הייתה משחקת עם חלוץ 9", מסביר קלופ. "במצב הנוכחי, אתה לא יודע מאיפה הצרה תנחת עליך. היו להם 14 כובשים שונים השנה. הם מגיעים לאינספור הזדמנויות, וכובשים בקצב מסחרר. אז לא - זה שהם לא הצליחו להחתים את הארי קיין - בעיני זאת לא בעיה גדולה עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully