וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בנוף הגליל על ליאני, "תיקו עם הפועל ת"א מאכזב? אומר הכל"

העולה החדשה מתחה ביקורת קשה על השופטים אחרי ה-2:2 הדרמטי: "גם בשבוע שעבר קופחנו". שביעות רצון מהגישה ההתקפית ומהזרים

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

בהפועל נוף הגליל קיבלו באכזבה גדולה את התיקו 2:2 אמש (שבת) נגד הפועל תל אביב באצטדיון גרין. העולה החדשה הציגה משחק טוב, הגיעה למצבי הבקעה רבים ואף עלתה ליתרון מוצדק במחצית הראשונה. אחרי מהפך של האורחים, השיגו שחקניו של המאמן ירון הוכנבוים שער שוויון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, בעזרתו האדיבה של ארנסטס שטקוס, שוערה של הפועל תל אביב והשיגו עוד נקודה יקרה, בדרך למטרה המוצהרת והיא הישארות בליגה. "אם אנחנו מאוכזבים מתיקו נגד הפועל תל אביב, זה אומר הכל", אמר גורם במועדון, "אנחנו משחקים התקפי, מגיעים להרבה מצבי התקפה ולוחצים את היריבה, חבל שלא ניצלנו עוד הזדמנויות כדי להבקיע ולנצח את המשחק הזה", הוסיף הגורם.

אחרי ההפסד הדרמטי לקרית שמונה בשבוע שעבר, שמחו במועדון שהפעם השחקנים הצליחו לגלות המון אופי וחוזק מנטלי ולמרות שנקלעו לפיגור בדקות הסיום, המשיכו בניסיונות ההבקעה וכאמור הצליחו להשיג שוויון מוצדק בתוך תוספת הזמן הארוכה שהייתה למשחק.

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים. מאור אלקסלסי
יש סיבות לאופטימיות. שחקני נוף הגליל חוגגים/מאור אלקסלסי

בקבוצה השמיעו טענות קשות כלפי שופט המשחק לירן ליאני, שפסק לטענתם פנדל שלא היה. "גם בשבוע שעבר שרקו נגדנו פנדל בקלות מדי וגם הפעם זה פנדל שהיה צריך להיות מבוטל, אחרי שהכדור ניתז מהרגל של פדרו (סאס, ר"ב) אל היד ולכן לא ברור איך אנשי ה-VAR לא תיקנו את ליאני", אמרו בקבוצה בסיום.

עוד בוואלה!

אחרי דרמה גדולה: הפועל נוף הגליל והפועל תל אביב נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה

צמד החלוצים לוואגה קיזיטו וקוון פרייטר וגם הקשר סאס שפתחו בהרכב, קיבלו מחמאות רבות. קיזיטו כבש את השער הראשון ופרייטר הטריד ללא הפסקה את הגנת האורחים. גם הבלם 'גוטי' טומלין שהשתלב היטב בקבוצה, הציג יכולת טובה במרכז ההגנה ונראה שנוף הגליל נהנית העונה מתרומה בהחלט טובה מהזרים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully