וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "המחצית הגרועה של העונה": הפועל ת"א מנסה להתעודד מהאופי

3.10.2021 / 6:35

האדומים לא אהבו את הרפיון מול נוף הגליל ומחכים לשינוי עם שובו של קלינגר לקווים. גוטליב התלונן על כאבים אך צפוי להיות כשיר לנבחרת. לוסיו ייעדר מול בית"ר, אזולאי הקשר צפוי לחזור

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

הפועל תל אביב הרגישה מוכנה היטב למשחק נגד נוף הגליל ובמועדון הייתה אמונה מלאה בכך שהקבוצה תחזור מהצפון עם שלוש נקודות. לצערה, האמונה התחלפה בלא מעט סיבות לדאגה אחרי ה-2:2 הדרמטי אמש (שבת). במחצית הראשונה כלום לא עבד לפי התוכנית: העולה החדשה הייתה עדיפה, עלתה ליתרון, ובהמשך גם נהנתה מיתרון מספרי בעקבות ההרחקה של שי אליאס. במחצית הנחה סלים טועמה את השחקנים: "תירגעו, תשחקו חכם, נעשה כמה שינויים ונחזור למשחק. אנחנו קבוצה יותר טובה".

המחצית השנייה אכן נראתה קצת אחרת, כשאושר דוידה ועידן ורד חתומים על השינוי. האדומים חזרו למשחק, עשו מהפך בעשרה שחקנים והיו קרובים לניצחון, אך ארנסטס שטקוס סבל מחוסר מזל וספג בדקה ה-95 את ה-2:2. גם בשער הראשון היה לשוער הליטאי חלק, אך עם כמות הנקודות שהוא מביא, מותר לו גם לטעות לפעמים. "הייתה מחצית ראשונה רעה מאוד, הכי גרועה שלנו השנה. יצאנו ממנה בזול, ולפחות היה מי שהביא אופי בחצי השני", ניתחו במועדון את המשחק.

אושר דוידה אמר בסיום: "ידענו שנבוא למשחק קשה מול קבוצה אגרסיבית שנלחמת עד הדקה האחרונה. הם עלו ליתרון מוקדם ולא היינו מוכנים לזה, גם האדום השפיע עלינו אבל הצלחנו להתעשת ולעשות מהפך, ואם לא חוסר מזל בסיום, היינו מנצחים".

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. מאור אלקסלסי
כמעט מהפך מושלם. הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב עומדת על מאזן לא רע של 8 נקודות מ-15 אפשריות, אבל צריך לזכור שהיא ניצחה את שני המשחקים הראשונים. בשורה התחתונה לא רואים משהו אחר מהפועל תל אביב החדשה ולזה ניר קלינגר יצטרך למצוא פתרונות - הקבוצה פחות דינמית ואגרסיבית מהעונה שעברה וכל הזמן צריך לחפש יתרון מקצועי שלה על קבוצות אחרות. בינתיים היא נראית כמו עוד קבוצה, ולא מצליחה לתת ערך מוסף. אולי זה יקרה כשניר קלינגר יחזור לעמוד על הקווים.

עוד בוואלה!

דן איינבינדר: "לוקח אחריות על הטעות, הקהל דחף אותנו למהפך"

לכתבה המלאה
שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס. מאור אלקסלסי
נגמר באכזבה. שטקוס/מאור אלקסלסי
עוזר המאמן של הפועל תל אביב, סלים טועמה. מאור אלקסלסי
יש מקור לתקווה. טועמה/מאור אלקסלסי

האדומים יוצאים לפגרת הנבחרות ואחריה יפגשו את בית"ר ירושלים, כשהסגל נראה במצב לא אידיאלי. לוסיו ככל הנראה קרע את השריר ובכל מקרה ייעדר נגד בית"ר, כמו גם שי אליאס שהורחק. אדי גוטליב סיים את המשחק עם התכווצות אך אמור להיות כשיר להתכנסות של סגל הנבחרת, אליה זומן לראשונה בקריירה. לאחר הפגרה עשוי שלומי אזולאי הקשר לחזור, מה שיוסיף יצירתיות שחסרה לקבוצה במשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully