דן איינבינדר: "לוקח אחריות על הטעות, הקהל דחף אותנו למהפך"

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 23:37

בהפועל תל אביב הסדירו דופק אחרי ה-2:2 הדרמטי בנוף הגליל: "לא היינו מספיק אגרסיביים". הוכנבוים: "יצרנו קבוצה התקפית"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

2,900 צופים - מרביתם אוהדי הפועל תל אביב - הגיעו הערב (שבת) לאצטדיון גרין וסביר להניח שחלק גדול מהם היו צריכים להסדיר דופק אחרי 100 דקות של כדורגל. הפועל נוף הגליל והפועל תל אביב נפרדו ב-2:2 שכלל 3 שערים החל מהדקה ה-82, כרטיס אדום, התערבויות VAR ולבסוף חלוקת נקודות.

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים. מאור אלקסלסי
המילה האחרונה הייתה שייכת לנוף הגליל/מאור אלקסלסי

נוף הגליל הוליכה 0:1 אחרי מחצית ראשונה בה היא גילתה עדיפות ברורה. היא שיחק מול 10 שחקנים החל מהדקה ה-59, אבל הסתפקה בנקודה בלבד. למרות זאת, ירון הוכנבוים הסביר מדוע הוא מרוצה: "ההרגשה טובה למרות פספוס הניצחון. היו לנו הרבה הזדמנויות לעשות את ה-0:2 ולגמר את המשחק, אבל ההרגשה היא טובה כי החלום היה ליצור קבוצה התקפית כמו בליגה הלאומית".

המאמן המארח המשיך: "אמרו עד עכשיו שההגרלה שלנו הייתה קלה ולכן לקחנו נקודות, אבל היום ראינו גם מול הפועל תל אביב שהיא קבוצה חזקה, שכבשנו פעמיים והגענו להרבה מצבים. הגיע לנו לנצח, אבל לא היינו מספיק מרוכזים בחלק האחורי. המטרה שלנו לא השתנתה, נדבר על הטבלה במחזור שביעי-שמיני. אני מבסוט מהשחקנים, שלוחצים ולא רואים ממטר את הפועל תל אביב והקהל הגדול שהגיע לכאן היום".

עוד בוואלה!

אחרי דרמה גדולה: הפועל נוף הגליל והפועל תל אביב נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
שוער הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס. מאור אלקסלסי
הכדור ניתז מהקורה לגב של שטקוס, ולרשת/מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב קיבלו את הנקודה בהשלמה. אחרי מחצית ראשונה איומה, וכשהם בחיסרון מספרי, האדומים ידעו להסתפק בנקודה.

סלים טועמה אמר: "המשחק התפתח ככה שאנחנו יוצאים קצת מאוכזבים וחבל. בשוויון שלהם הכדור כבר היה בדרך החוצה ופגע בארני, חבל שככה זה נגמר. לא היינו מספיק טובים היום, היינו קצת עדינים ולא מספיק אגרסיביים במשחק. במחצית השנייה השתפרנו טיפה ואני חושב שאחרי האדום השחקנים הראו הרבה אופי. דווקא ב-10 שחקנים התחלנו לשחק, הגענו למצבים וגם הצלחנו להבקיע. חבל שבסופו של דבר לא הצלחנו לנצח, אבל אנחנו לא חזירים. בסופו של דבר זו תוצאה סבירה".

דן איינבינדר שטעות שלו הובילה לספיגה הראשונה של הפועל תל אביב, קבע 1:2 בפנדל, אבל זה לא הספיק. הקפטן אמר: "זה ברור שהמחצית הראשונה שלנו לא הייתה מספיק טובה. לא הצלחנו לייצר מספיק הזדמנויות וספגנו מטעות אחת שלא צריכה לקרות. אני מאוד שמח וגאה על זה שבאנו חדשים אחרי שקיבלנו שטפה קטנה במחצית. עשינו מהפך ב-10 שחקנים וזה מעודד מבחינתנו, אבל חבל שיצאנו רק עם נקודה".

על הטעות שהובילה לשער של קיזיטו: "אני האחרון שצריך לעשות טעויות כאלה ואני לוקח את האחריות, אני שמח שיכולתי להחזיר עם הפנדל. כל הכבוד לקהל על התצוגה, הוא זה שהרים ודחף אותנו לעשות מהפך. ניקח את הנקודה, נשמור עליה ונחבק אותה. נמשיך הלאה למשחק קשה אחרי הפגרה. יש לנו קבוצה טובה וצוות מקצועי מצוין. בחמשת המשחקים האלה אנחנו ללא מאמן וזה לא פשוט, אבל יש לנו רק הפסד אחד וזה חיובי. הפועל תל אביב תהיה איפה שהיא צריכה להיות וזה על הכתפיים שלנו".