וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן פתח ופיזה ממשיכה לשלוט בסרייה B, עוד שער לתאי בריבו

59 דקות לכהן ב-0:2 הביתי על רג'ינה וקבוצתו בפסגה עם 19 נקודות מתוך 21. חלוץ וולפסברגר סידר 0:1 מול אוסטריה וינה, בישול לג'וזף גנדה

תקציר: צפו בשער של ערן זהבי חלוץ פ.ס.וו איינדהובן מול שטורם גראץ/ספורט1

יונתן כהן חזר הערב (שבת) להרכב של פיזה, שניצחה 0:2 בבית את רג'ינה ושמרה על המקום הראשון בסרייה B האיטלקית. הישראלי פתח בהתקפה לצד מלך שערי הליגה לורנצו לוקה, שהפעם כבש מהנקודה הלבנה את השישי שלו (68) והבטיח את הניצחון אחרי שער עצמי מוקדם של טיאגו צ'יונק (6). כהן, שלא נכלל בסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול סקוטלנד ומולדובה, הוחלף בדקה ה-59. קבוצתו עם 19 נקודות מתוך 21 עד כה.

* תאי בריבו כבש את שערו החמישי העונה בליגה האוסטרית, כשהעניק לוולפסברגר 0:1 ביתי על אוסטריה וינה בדקה ה-43. אליאל פרץ פתח גם הוא בהרכב המארחת, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-76. בריבו השלים 90 דקות וקבוצתו התקדמה למקום החמישי.

* ג'וזף גנדה בישל את השער הראשון ב-0:2 הביתי של אדמירה על ריינדורף אלטאך. שחקן הכנף הכין בדקה השמינית לתומאס אבנר והוחלף בתוספת הזמן, כשעילאי אלמקייס נכנס בדקה ה-75. הקבוצה אותה מאמן אנדי הרצוג קפצה למקום השישי.

יונתן כהן שחקן פיזה חוגג שער עצמי של טיאגו צ'יונק שחקן רג'ינה. Maurizio Lagana, GettyImages
יונתן כהן חוגג את השער העצמי של טיאגו צ'יונק/GettyImages, Maurizio Lagana

* בוריס קליימן איבד את מקומו בהרכב וולוס, אבל בהפסקה נכנס בעקבות פציעתו של השוער הסלובני מאטיץ קוטניק והיה שותף לניצחון הביתי 1:2 על אסטרס טריפוליס. וולוס התאוששה מהתבוסה 5:1 מול פנאתינייקוס ולפחות זמנית היא במקום הראשון ביוון עם 12 נקודות מתוך 15.

* סינטאיהו סלליך נותר על הספסל של גנצ'לרבירלי, שניצחה 0:2 בחוץ את בליקסירספור והתקדמה למקום השביעי בליגה השנייה בטורקיה. על הצמד היה חתום בלסינג אלקה, אקס מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully