וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי נותרה מושלמת באיטליה, ניצחון גדול למילאן בברגאמו

המוליכה ביצעה מהפך וגברה 1:2 בחוץ על פיורנטינה. הרוסונרי נותרו קרובים אליה עם 2:3 מרשים על אטאלנטה, ניצחון גם לרומא של מוריניו

תקציר: אטאלנטה - מילאן 3:2/ספורט1

המחזור השביעי בסרייה A נמשך היום (ראשון), כאשר במוקד עמד המשחק שבו מילאן ניצחה 2:3 בחוץ את אטאלנטה בקרב צמרת. עוד לפני כן נאפולי שמרה על המאזן המושלם שלה עם 1:2 בחוץ על פיורנטינה ואילו רומא חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על אמפולי. לאציו הובסה 3:0 בבולוניה, 3:3 דרמטי בין סמפדוריה לאודינזה.

שחקני נאפולי חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
הרצף נמשך. שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages, Gabriele Maltinti

פיורנטינה - נאפולי 2:1

החבורה של לוצ'אנו ספאלטי עמדה בעוד אתגר ולאחר הפסדה המפתיע של פריז סן ז'רמן נותרה למעשה היחידה בחמש הליגות הגדולות עם מאזן מושלם. פיורנטינה השתפרה העונה וגם הובילה משער של הבלם הארגנטינאי לוקאס מרטינס קוארטה בדקה ה-29, אבל הירווינג לוסאנו השווה 10 דקות לאחר מכן, אחרי החמצת פנדל של לורנצו אינסינייה ואת המהפך השלים הבלם הקוסוברי אמיר רחמני עם שערו השני העונה, בנגיחה בדקה ה-50. נאפולי עם 21 מ-21.

עוד בוואלה!

בכורה לא נעימה: סוף פודגוראנו פתח לראשונה, ספציה הובסה בוורונה

לכתבה המלאה

צפו בניצחון של נאפולי

תקציר: פיורנטינה - נאפולי 2:1/ספורט1
הנריך מחיטריאן עם לורנצו פלגריני שחקני רומא חוגגים. Silvia Lore, GettyImages
שני הכובשים של רומא. הנריך מחיטריאן עם לורנצו פלגריני/GettyImages, Silvia Lore

רומא - אמפולי 0:2

הג'אלורוסי שמרו על המאזן הביתי המושלם העונה, ולמעשה לא הפסידו כמארחים מאז ה-2:0 לנאפולי לפני כשבעה חודשים. הנריך מחיטריאן חזר להרכב של ז'וזה מוריניו וסיפק בישול לקפטן לורנצו פלגריני בדקה ה-42 ושער בדקה ה-48 כדי להשכיח את ההפסד בדרבי מול לאציו במחזור הקודם. רומא במקום הרביעי ואילו אמפולי נעצרה אחרי שני ניצחונות ונותרה בלי ניצחון על הקבוצה מהבירה מאז 2007.

שחקני מילאן חוגגים עם דוידה קלבריה. רויטרס
ההצגה הכי טובה בעיר? שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

אטאלנטה - מילאן 3:2

מילאן פתחה את קמפיין ליגת האלופות שלה עם שני הפסדים מאוד כואבים מול ליברפול ואתלטיקו מדריד החזקות. אלא שבליגה היא עושה חיל עם ניצחון שישי בשבעה מחזורים והפעם ניצחון קשה מול קבוצה מצוינת. זלאטן איברהימוביץ' שחוגג 40 נותר שוב מחוץ לסגל בגלל פציעה, אוליבייה ז'ירו שוב נותר על הספסל וראה תצוגת תכלית מקבוצתו שעלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה משער של דוידה קלבריה.

המארחת חיפשה את השוויון, אבל סנדרו טונאלי הכפיל ממש לפני ההפסקה. בדקה ה-78 מילאן יצאה למתפרצת קטלנית אותה הוביל תאו הרננדז, שמצא את רפאל לאאו שסובב לפינה הרחוקה ופנימה. מילאן עלתה ל-0:3 והייתה בדרך לניצחון קליל. אלא שדובאן ספאטה צימק בפנדל בדקה ה-86 ובישל למריו פשאליץ', שקבע 3:2 בתוספת הזמן, אבל זה היה מאוחר מדי כדי להשלים קאמבק.

משחקים נוספים

בולוניה - לאציו 0:3
לבולוניה: מוסא בארו (14), ארתור טאט (17), ארון היקי (68)

סמפדוריה - אודינזה 3:3
לסמפדוריה: ינס סטרוגר לארסן (עצמי, 24), פאביו קוואליארלה (48 בפנדל), אנטוניו קנדרבה (69). לאודינזה: רוברטו פריירה (15), בטו (43), פרננדו פורסטיירי (82)

צפו בבולוניה מפרקת 0:3 את לאציו

בולוניה - לאציו 0:3/ספורט

צפו ב-3:3 בין סמפדוריה לאודינזה

תקציר: סמפדוריה - אודינזה 3:3/ספורט1

משחקי המחזור השמיני

16.10

ספציה - סלרניטנה
לאציו - אינטר
מילאן - ורונה

17.10

קליארי - סמפדוריה
אמפולי - אטאלנטה
גנואה - ססואולו
נאפולי - טורינו
יובנטוס - רומא

18.10

ונציה - פיורנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully