וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הפסידה בבית אחרי 30 משחקים, לברקוזן נצמדה אליה בפסגה

פרנקפורט ניצחה במינכן לראשונה מאז נובמבר 2000, כאשר קוסטיץ' בישל מול האלופה וגם קבע 1:2 מדהים בדקה ה-83. צמד לפטריק שיק ב-0:4 של השנייה על בילפלד

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 2:1/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה סיפק הערב (ראשון) סנסציה גדולה, כאשר האלופה והמוליכה באיירן מינכן הפסידה לראשונה העונה ולראשונה בבית אחרי כמעט שנתיים - 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. באייר לברקוזן ניצלה היטב את המעידה של האלופה ונצמדה אליה בפסגה עם 0:4 קליל על בילפלד. אוניון ברלין ניצחה 1:2 במיינץ.

קווין טראפ שוער איינטרכט פרנקפורט עוצר את רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
נתן הצגה. קווין טראפ עוצר את רוברט לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 2:1

אחרי ההפסדים המפתיעים של פריז סן ז'רמן, ריאל מדריד ואייאקס, גם אלופת גרמניה נפלה עם הפסד ביתי ראשון בליגה אחרי 30 משחקים (מאז ה-2:1 ללברקוזן בנובמבר 2019). איינטרכט פרנקפורט הגיע אחרי ה-0:1 הדרמטי באנטוורפן בליגה האירופית, אבל בליגה עדיין לא ניצחה וכל משחקיה האחרונים הסתיימו בשוויון - 0:0 ואז ארבע פעמים 1:1. גם הערב נראה המשחק בדרך ל-1:1, אחרי יכולת עילאית של קווין טראפ בשער וגם סיוע מהקורות. רוברט לבנדובסקי בישל ללאון גורצקה בדקה ה-29, הבלם האוסטרי מרטין הינטרגר השווה בנגיחה אחרי שלוש דקות והמבשל פיליפ קוסטיץ' הדהים בדקה ה-83 עם כדור חד שנכנס אחרי תגובה לא מספיק טובה של פיליפ נוייר. ניצחון מדהים לפרנקפורט - הראשון שלה במינכן מאז נובמבר 2000.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוסא דיאבי באייר לברקוזן חוגג. GettyImages
פתח את מסכת השערים. מוסא דיאבי/GettyImages

ארמיניה בילפלד - באייר לברקוזן 4:0

אחרי שראתה את ההפסד של באיירן מינכן, לברקוזן המצוינת ידעה שניצחון יצמיד אותה אליה בפסגה וזה בדיוק מה שהיא עשתה, בלי הרבה בעיות. אחרי שפירקה 0:4 את סלטיק באירופה וניצחה את שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, לברקוזן נהנתה משער מוקדם של דיאבי בדקה ה-18. פטריק שיק הכפיל כעבור שש דקות והוסיף את השלישי בדקה ה-57. דמירבאי קינח בפנדל בתוספת הזמן. לברקוזן, שהפסידה רק לדורטמונד 4:3 העונה, תנסה להישאר צמודה לפסגה עד לשלבים המכריעים של העונה. בילפלד, שלא ניצחה העונה עדיין, נותרה עמוק מתחת לקו האדום.

טאיוו אוואני אוניון ברלין חוגג. רויטרס
כבש מול מכבי חיפה, הפציץ גם מול מיינץ. טאיוו אווני/רויטרס

מיינץ - אוניון ברלין 2:1

אחרי שגברה 0:3 על מכבי חיפה במסגרת הקונפרנס ליג, הקבוצה מעיר הבירה המשיכה את העונה הנהדרת שלה עד כה עם מהפך וניצחון שלישי העונה בליגה. טאיוו אוואני, שנכנס כמחליף נגד מכבי חיפה והבקיע את השער השלישי, היה זה שחתום על הניצחון הזה. מרכוס אינגברצן הדני העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-39, אבל הניגרי הפך עם צמד בזק בדקות ה-69 ו-73. אוואני העלה את מאזנו לחמישה שערי ליגה העונה, כשרק לבנדובסקי והולאנד הגדולים מקדימים אותו במאבק על מלך השערים בגרמניה.

במשחק שפתח את המחזור ביום שישי, קלן גברה 1:3 על גרויתר פירת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully