וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפועל ירושלים: קולסון הפציץ 41 נקודות בניצחון קרשיאקה

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 15:16

הפורוורד שהיה מועמד למכבי תל אביב הפגין כושר קליעה לוהט ב-81:90 על באחצ'שהיר. בשלישי הוא יתארח אצל האדומים בליגת האלופות יחד עם מייקל רול, שחתם בקבוצה הטורקית

ביום חמישי הקרוב תפתח הפועל ירושלים את העונה האירופית שלה עם משחק ביתי מול קרשיאקה הטורקית, ונראה שאחד משחקני היריבה של האדומים בליגת האלופות של פיב"א יגיע בכושר לוהט במיוחד: בונזי קולסון הפגיז היום (שבת) 41 נקודות בניצחון 81:90 על באחצ'שהיר במסגרת המחזור השני בליגה. קבוצתו של הפורוורד הובילה ב-21 הפרש, אך בהמשך ספגה ריצה שהקטינה את הפער לנקודה בלבד, מה שלא מנע ממנה לצאת עם הניצחון.

קולסון בן ה-25 היה מועמד לחזק את מכבי תל אביב בסיום העונה שעברה, בה לבש את מדי שטרסבורג הצרפתית ונבחר לשחקן המצטיין בליגת האלופות. קולסון לא הצטרף לצהובים בסופו של דבר, אך כן יגיע לישראל כדי לפגוש את הפועל ירושלים ביחד עם הקבוצה של אופוק סאריצ'ה, בה משחק גם אקס מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל.

בונזי קולסון שחקן קרשיאקה. Borja B. Hojas, GettyImages
יגיע בכושר לוהט לישראל. קולסון/GettyImages, Borja B. Hojas

מי שחתם אתמול בשורות קרשיאקה הוא מייקל רול, ששיחק שתי עונות במכבי תל אביב בין 2017 ל-2019. הקלע בן ה-34 חזר לקדנציה שנייה בטורקיה, אחרי שעבר בבשיקטאש לפני חמש עונות. את הופעת הבכורה שלו רול צפוי לערוך בארנה, שאותה הוא מכיר היטב מתקופתו בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully