וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה: סקוטי ווילבקין נבחר ל-MVP המחזור ביורוליג

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 11:56

28 נקודות ומדד 32 במופע מול באיירן מינכן סידרו לגארד מכבי תל אביב את התואר האישי במחזור הפתיחה. במקום השני, עם מדד 31: ניקולה מירוטיץ'

יאניס ספרופולוס אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על באיירן מינכן/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אמנם מכבי תל אביב פתחה את העונה עם 68:69 קשה על באיירן מינכן, אך כוכב הצהובים, סקוטי ווילבקין, הוכיח כי הוא בכושר שיא כבר במחזור הפתיחה. הגארד הצטיין עם 28 נקודות, הוביל את אלופת ישראל למהפך ברבע האחרון והשלים תצוגה נהדרת עם מדד 32. הבוקר (שבת) נודע כי השורה הסטטיסטית המרשימה הספיקה לווילבקין כדי לזכות בתואר ה-MVP של המחזור הראשון ביורוליג.

במהלך הניצחון על הגרמנים, ווילבקין השווה את שיא הקריירה שלו במפעל בנקודות, אותו קבע בניצחון הצהובים על בודוצ'נוסט באוקטובר 2018. גם אז הגארד זכה במצטיין המחזור, אך אז הוא חלק את התואר עם שחקנה של אנדולו אפס, רודריג בובואה.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם דרק וויליאמס. דני מרון
זכה לכבוד במחזור הפתיחה. ווילבקין עם וויליאמס/דני מרון

למעשה, ווילבקין כלל אינו השחקן עם ציון המדד הגבוה ביותר במחזור האחרון. כוכב אנדולו אפס, שיין לארקין, סיים את ההפסד לריאל מדריד עם מדד 35, אך לאור העובדה כי היורוליג מחלקים את התואר לשחקן בעל המדד הגבוה ביותר שמגיע מקבוצה מנצחת, התואר הלך לווילבקין.

אל המקום השני, עם מדד 31, הגיע ניקולה מירוטיץ', שסייע לברצלונה להביס את אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט. את הפודיום משלימים שלושה שחקנים, שרשמו כל אחד מדד 24: ניקולו מלי (ארמאני מילאנו), אדי טבארס (ריאל מדריד) ואלי אוקובו (וילרבאן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully