וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בקליפרס: קוואי לאונרד עשוי לשוב במהלך העונה

בארה"ב דווח כי הכוכב, שנותח בחודש יולי האחרון, מחלים מהפציעה בברך מהר מהצפוי וייתכן שיחזור לאימונים לקראת תום העונה הסדירה

NBA 2K22 Gameplay Trailer/2K

לוס אנג'לס קליפרס כנראה התרגלה כבר לרעיון שקוואי לאונרד לא יעמוד לרשותה בעונת ה-NBA הקרובה, אולם בארצות הברית דווח הלילה (בין שישי לשבת) על התפתחות מעודדת מבחינת הקבוצה של טיירון לו: קצב ההחלמה של הסמול פורוורד מפציעת הברך שלו גבוה יותר מהצפוי וקיים סיכוי שהוא כן ישחק בעונת 2021/22.

כזכור, לאונרד מושבת מאז שקרע חלקית את הרצועה הצולבת בברכו הימנית במהלך הפלייאוף האחרון, ולפני כחודשיים וחצי הוא עבר ניתוח, אך בשום שלב לא נקבע המועד שבו הכוכב אמור לשוב לפעילות. כעת, ישנה אופטימיות זהירה אצל הקליפרס בנוגע לאפשרות שקוואי יחזור לאימונים בסביבות מרץ-אפריל, כלומר לקראת סיום העונה הסדירה.

קוואי לאונרד שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
מחלים מהר מן הצפוי. לאונרד/רויטרס

לפי הדיווח, בקבוצה מעיר המלאכים התרשמו מאוד מההתקדמות של לאונרד בשיקום, אך במקביל מבינים כי עליהם לנהוג בזהירות עמו ומוקדם מדי לדעת האם אכן יוכל לשחק העונה.

השחקן עצמו השאיר דלת פתוחה לכך במהלך היום הפתוח לתקשורת שהתקיים בשבוע החולף, כשאמר: "אני פשוט עובד עם הצוות מיום ליום וכשמועד החזרה יגיע, אנחנו נהיה מוכנים לזה ונודיע בפומבי. אני רוצה להיות מסוגל לחזור העונה, אם זה יתאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully