וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן ממשיך לכבוש. מאמנו: "שמח בשבילו"

החלוץ הישראלי הבקיע במחזור השני ברציפות והשלים מהפך מול פונפרדינה, את ויאדוליד נאלצה להסתפק ב-2:2. פאצ'טה: "רציתי שער השלישי שייתן לי שקט, שיחקנו כמו גברים". בספרד ניתחו: "הישראלי לא היה טוב אחרי השער"

רגע לפני היציאה בפגרת הנבחרות, חלוצה של נבחרת ישראל, שון וייסמן, המשיך בכושר הנהדר שלו כשכבש במחזור השני ברציפות ב-2:2 של ויאדוליד נגד פונפרדינה בליגה השנייה בספרד. הישראלי, שהבקיע ב-0:2 על אלקורקון ביום ראשון, עשה זאת שוב אמש (שישי) כשהשלים מהפך עבור האורחת בדקה ה-72. עם זאת, הקבוצה לא הצליחה להחזיק מעמד וספגה שער שוויון מהנקודה הלבנה אחרי שנותרה בעשרה שחקנים.

"רציתי ללכת על השער השלישי שייתן לי שקט כדי לסגור את המשחק", אמר פאצ'טה, מאמן הקבוצה, "אך אחרי זה הכל השתנה עם הפנדל וההרחקה. אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים וממוקדים בנוגע לפנדלים, צריכים להיות יציבים ולא לבצע פעולות כאלה". בנוגע לחלוץ הישראלי, פאצ'טה אמר כי הוא "שמח על הגול של וייסמן. כל הקבוצה נתנה משחק של גברים, כל פעם אנחנו משחקים טוב יותר, זה צעד ראשון".

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד. Octavio Passos, GettyImages
בכושר טוב לפני הפגרה. וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

באתר "eldesmarque" חילקו ציונים לשחקני הקבוצה, כאשר וייסמן, למרות השער, קיבל ציון 5.5.: "הוא לא הצליח במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה הוא השלים את המהפך. לאחר מכן, הוא כלל לא היה טוב בחלק הקדמי של המגרש".

ויאדוליד, שפתחה את המחזור השמיני, מדורגת במקום השביעי, אך היא כמובן צפויה לרדת מספר מקומות לאור משחקי היריבות שלה. פונפרדינה, לעומתה, עלתה באופן זמני לפסגת הטבלה. עד כה, וייסמן הבקיע שלושה שערים בשבע הופעות בליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully