וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים: גררו ושמיר אמורים לפתוח בהרכב

ואן לוון מתכנן שינויים ב-11 שפתחו באוסטריה, כשירותו של נחמיאס תיקבע באימון המסכם. המאמן: "צריכים לנצח בכל משחק ליגה"

מחזור 5הסתיים03/10/2021
מכבי תל אביב
  • גררו (85)
0
    הפועל ירושלים
    תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג/ספורט1

    מכבי תל אביב

    במכבי תל אביב הודפים היום (שבת) את הביקורת הקשה שנמתחה נגד הקבוצה אחרי ה-1:1 בחוץ שלשום מול לאסק לינץ האוסטרית בקונפרנס ליג. "זה שלא היה משחק גדול שלנו זה ברור, אבל אף אחד לא מתייחס ליריבה", אמרו אמש גורמים במועדון. "כרגיל מזלזלים אצלנו בכל קבוצה וחושבים שמשחק באירופה זה טיול בפארק. לאסק קבוצה אוסטרית טובה שלחצה אותנו גבוה ושיחקה מאוד אגרסיבי. נכון שהם היו יכולים לנצח בקלות כבר במחצית הראשונה, אבל השווינו ובסוף גם היינו יכולים לנצח, כך שהתוצאה טובה לנו".

    במועדון הופתעו קצת מהמהירות בה זימנו בנבחרת ישראל את עידן נחמיאס לסגל, לפני שהוא שיחק משחק אחד בשורות הקבוצה. מצד אחד ברור שהשחקן מאוד רוצה להיות בנבחרת ישראל וזו הייתה השאיפה הכי גדולה שלו כששיחק בקרית שמונה וגם הוא רצה לחזור כמה שיותר מהר לכשירות מלאה. מצד שני, הבלם עדיין לא עשה אימון אחד בעצימות גבוהה ומול שחקני בוגרים ומכאן שיש עדיין חשש לשתף אותו, שכן הפציעה בכתף הייתה רק לפני שבוע וכל מה שהשחקן עשה עד כה זה אימון עם הנוער ביום חמישי ואימון קל אתמול כשהקבוצה חזרה לקרית שלום.

    מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "אני שמח שהמשחק מגיע ואנחנו מוכנים אליו. שיחקנו בגביע הטוטו נגד הפועל ירושלים ואנחנו יודעים למה לצפות. רוב השחקנים מוכנים ונקבל החלטות לפי האימון ולפי מה שיהיה הכי חכם מבחינתנו. אנחנו צריכים לשקול הכול. מכבי תל אביב צריכה לנצח בכל משחק בליגה ורק כך אנחנו חושבים". מתן חוזז התייחס למשחק מול לאסק לינץ באירופה ואמר: "היה סיום מעניין למשחק באירופה. בשבילנו השחקנים זה הרגיש כמו שער ניצחון, היה משחק שקול ותוצאה סבירה במשחק חוץ לא קל". חוזז התייחס למפגש עם מי שאימן אותו בנוער, זיו אריה: "הוא אימן אותי ארבע שנים ויש לו חלק גדול בהתפתחות שלי. יהיה משחק לא קל, אבל אנחנו צריכים לנצח ונעשה הכול כדי לנצח. היה מרגש לראות את האוהדים ביום חמישי. זה שימח ודחף אותנו. הם נתנו לנו אנרגיות טובות. נעשה הכול כדי לשמח אותם. קשה להבקיע נגד הפועל ירושלים, נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו כדי להוציא נקודות ולנצח. בכל עונה במכבי תל אביב יש תחרות על הסגל וההרכב, כל שחקן צריך לשמור על עצמו ולהיות מוכן בכל רגע".

    פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
    מתכנן שינויים בהרכב. ואן לוון/רויטרס

    הערב תקיים מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל ירושלים מחר בבלומפילד (20:15, ספורט3), בו כאמור תיבחן בצורה קפדנית כשירותו של נחמיאס ובסיום יוחלט אם לשתף אותו מחר.

    ואן לוון צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח באוסטריה שלשום. אדוארדו גררו ועדן שמיר, שהיו אחראים לשער השוויון, צפויים לפתוח מחר. גררו לא היה בסגל בשני משחקי הליגה האחרונים בארץ כחלק מתכנית שהכין עבורו ואן לוון ושמטרתה לקבל אותו פחות לחוץ ויותר שקט במגרש. שמיר אמור לפתוח במקום שרן ייני.

    מי שעוד אמור לקבל מנוחה ולפתוח על הספסל הוא אנדרה ז'ראלדש. ייתכן ששחר פיבן יוסט לעמדת המגן הימני ובמרכז ההגנה יפתח מתן בלטקסה או עידן נחמיאס, במקרה שהוא יבהיר הערב בתום האימון שהוא מרגיש כשיר לגמרי. ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה, שלא הרשימו בשני המשחקים האחרונים בבאר שבע ובאוסטריה, אמורים להמשיך בהרכב.

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    עידן נחמיאס מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
    יחזור לשחק כבר בראשון? עידן נחמיאס/מאור אלקסלסי

    הפועל ירושלים

    עדיין ללא שער העונה, הפועל ירושלים תנסה לשבור את הקרח דווקא בבלומפילד מול מכבי תל אביב. המאמן זיו אריה אמר: "אנחנו מגיעים לאחד המשחקים הקשים שיש לליגה הזו להציע, בפתחה של סדרת המשחקים הכי מאתגרת שיש. אנחנו שמחים מהמעמד, המועדון חיכה לזה שנים ארוכות ואנחנו מעודדים מהשיפור המתמיד אצלנו, הן בהבנה של השחקנים הצעירים שלנו את ליגת העל, והן בהתאמות הטקטיות שאנחו עורכים. חסר לנו עדיין שער שיפרוץ את הסכר, ואני מקווה שהוא כבר יגיע בראשון. אני מאמין מאוד בשחקנים שלנו".

    רוסלן ברסקי התייחס למפגש עם קבוצתו הקודמת: "אנחנו נפגשים ביום ראשון עם עם המועדון שגדלתי בו, שיחקתי גם בעונות האחרונות ואני אפגוש על הדשא גם כמה חברים. זה תמיד מאתגר להתמודד מול מכבי תל אביב, וצריך את הקהל מאחורינו עם תמיכה, נחישות ואמונה. הפועל ירושלים היא קבוצה טובה, היא לא בטעות בליגת העל. יש פה כישרון בסגל, אימון נהדר, תנאים להתגאות בהם ורוח מיוחדת. אני מאוד נהנה כאן ומאמין בקבוצה הזו. אנחנו צריכים את הזמן והסבלנות כדי לפרוח".

    רוסלן ברסקי שחקן הפועל ירושלים בחימום. ברני ארדוב
    מפגש פיקנטי מבחינתו. רוסלן ברסקי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, ואז הפועל ירושלים ניצחה בפנדלים אחרי 1:1 ב-90 דקות.

    * 1:1 הייתה התוצאה גם בפעם האחרונה שמכבי תל אביב אירחה את הפועל ירושלים המיתולוגית במסגרת ליגת העל. אז, בפברואר 2000, מוטי מנחם דהר לבדו על פני כ-70 מטרים והשווה לירושלמים אחרי שער של גז'גוז' ודז'ינסקי.

    * מנחם כבש גם בניצחון החוץ האחרון של הפועל ירושלים - 0:2 ברמת גן במאי 1997. אייל אברהמי היה חתום אז על השער השני

    * מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-19 משחקי בית רצופים בליגת העל, וזה קורה למרות שספגה לפחות שער אחד ב-11 האחרונים.

    * מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה פרט למכבי פתח תקוה שעדיין לא שמרה על שער נקי העונה.

    * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה העונה בליגת העל. זה מצטרף לשני המחזורים האחרונים בעונת הירידה לפני 21 שנה, כך שהשער האחרון שלה בליגה הבכירה נותר זה של רונן שוויג בהפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה ב-5 במאי 2000.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 14501

    משחקי המחזור החמישי:

    שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
    שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
    ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully