וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "חסרים לנו שחקנים מובילים, עם הזמן ניראה הרבה יותר טוב"

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 13:11

עוזר מאמן בית"ר דיבר לקראת קרית שמונה (שבת, 20:30, ספורט4) ואמר על ההופעה באשדוד: "נפלנו באנרגיות ובגישה, הפסדנו כל מאבק ולא הייתה מחוייבות"

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים הלחוצה פתחה את העונה בעצלתיים, אבל מחר (שבת, 20:30, ספורט4) מקווה לאגור שלוש נקודות מול עירוני קרית שמונה שיורידו את מפלס הלחץ. עוזר המאמן גל כהן התראיין היום ברדיו ירושלים וסיפר על ההכנות של הקבוצה למשחק, כמו גם על המצב הכללי במועדון.

"אני חדש בבית"ר, פעם ראשונה בתפקיד במועדון כל כך עוצמתי וגדול, עם פרופיל גבוה. יש לי את הזכות לעבוד לצד ארווין קומאן, אני בא לתרום לארווין, לצוות ולמועדון כדי לעשות את בית"ר טובה יותר".

על הפציעות בקבוצה סיפר כהן: "התחלנו את העונה מאוחר, היה אי ודאות, תקציבים. עד שארווין הגיע לארץ והתחלנו, לקח זמן. אפילו את הראיון עבודה עשיתי איתו בזום. נכנסנו לעניינים תוך כדי תנועה וההכנה המאוחרת פגעה בנו. יחד עם זאת, אנחנו גם סובלים מחוסר מזל. שחקנים משמעותיים פצועים ובסגל שבו השמיכה קצרה זה קריטי, אבל אנחנו מתרכזים כל פעם במשחק הקרוב. מחר נגד קרית שמונה אסור לנו לחזור על ההופעה מאשדוד וחייבים לצבור נקודות. אחרי זה תהיה פגרה ונקבל את זרגרי, מארה ועוד שחקנים שייכנסו לכושר ויעזרו לנו".

גל כהן מאיר הרוש בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"האנרגיות באשדוד היו מאוד נמוכות". גל כהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על המשחק באשדוד אמר עוזר המאמן: "האנרגיות באשדוד היו מאוד נמוכות, וזה עוד כשהגיעה כמות קהל אדירה מירושלים. להופיע ככה בצורה רכה ונרפית, זה משהו שאני לא מבין. אני שואל את עצמי באופן אישי איך הגענו ליכולת הזאת. מצד שני, ככל שהמשחק התקדם נפלנו באנרגיות, לא ניצחנו במאבקים ולא היינו שם. לפני כדורגל, זה מה אתה מביא מעצמך. שם נפלנו. אני מתצנל בפני הקהל והאוהדים שנתנו שואו אדיר ומשוכנע שמחר נחזיר ונפצה על ההופעה באשדוד".

על ההרכב באשדוד: "גרצ'קין לא היה כשיר לפני המשחק, גם הרמן, ולכן הם פתחו על הספסל. אני לא אדבר על היכולת של שחקנים ספציפיים, אבל אם נדבר על הגול הראשון היו 7 שחקנים של בית"ר בתוך רחבת ה-16 אבל לא שמרו נכון, זאת הבעיה. האנרגיות, ההפסד בכל מאבק, חוסר מחוייבות, הגישה. זה לפני כישרון או עמידה טקטית. אם באים בגישה רכה לא יעזור כלום, וכאן כולנו נפלנו".

עוד בוואלה!

ארווין קומאן: "רוצים לנקום עבור האוהדים שלנו ועבור המועדון"

לכתבה המלאה
ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"קומאן נראה נחמד, אבל הוא יודע לעשות סדרות חינוך"/ברני ארדוב

כהן הוסיף: "נגד הפועל ירושלים שיחקנו פעם ראשונה העונה עם חלוץ טבעי, בואצ'י, וזה אומר הכל. אנחנו צריכים זמן לחבר את כל הסגל הזה, גם ברמת הכושר הגופני. יש שחקנים שמתאמנים פעמיים בשבוע ואין ברירה, אנחנו צריכים אותם בסגל. נפלנו עם מכת פציעות ושחקנים ללא כושר ואנחנו משלמים על זה. אם לא היו שחקנים שצריכים לחזור הייתי מאוד מודאג ובאנרגיות שליליות כמו כולם, אבל אני יודע שדברים ייראו יותר טוב".

כהן הוסיף: "חסרים לנו דגני, קמסו מארה, אביאל זרגרי שלא שיחק איתנו מגביע הטוטו. לגבי זרגרי, הוא יהיה בסגל מחר ואנחנו הרבה יותר אופטימיים לגביו, המטרה הסופית היא להכין אותו למשחקים אחרי פגרת הנבחרת. אנחנו מקווים לקבל גם אותו, גם את דגני וגם את קמסו מארה, אבל גם איתם הכניסה לעניינים תהיה מדורגת".

על הסמכותיות של קומאן סיפר: "לא בכל סיטואציה אפשר לעשות סדרת חינוך. ארווין קומאן אולי נראה נחמד, אבל הוא יודע לעשות סדרות חינוך ולהעמיד את השחקנים במקום. הגדולה של ארווין היא שהוא מבין את הסיטואציה ויודע להכיל דברים, שחקנים מכבדים אותו ויודעים שיש גבולות. השחקנים מאוד מעריכים אותו, הוא עצמו מאוד אופטימי ומאמין שהקבוצה תהיה טובה יותר והגישה שלו היא מאוד בריאה".

על שילובו של מחיאס כמגן ימני אמר: "הרמן כמעט ולא התאמן בשבועיים האחרונים בגלל מתיחה ולכן מחיאס פתח בתפקיד שהוא לא שלו, אבל אם כל המגינים לא כשירים חייבים לאלתר, אין ברירה, במחצית תיקנו את זה ועברנו לשלושה בלמים, אבל לא היה לזה קשר למשחק, נפלנו בו באנרגיות ובגישה ואני בטוח שדברים ייראו אחרת בהמשך זה לא יהיה תירוץ. חסרים שחקנים מובילים וכשהם יחזרו נהיה הרבה יותר טובים. יש לנו גם זרים שנכנסים לעניינים, שמאוד אכפת להם. הם מתקשרים עם שחקנים ומנסים להסביר לצעירים דברים, הם רוצים להצליח ולכן עם כל הדברים האלה אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully