וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן: "רוצים לנקום עבור האוהדים שלנו ועבור המועדון"

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 15:02

מאמן בית"ר נשמע לוחמני לקראת המשחק נגד קרית שמונה בשבת (20:30, ספורט4): ישנתי רע מאוד אחרי אשדוד". מחיאס יפתח לצד קריאף, התלבטות לגבי החלק הקדמי. פרייר צפוי לפתוח אצל האורחת

מחזור 5הסתיים02/10/2021
בית"ר ירושלים
  • זריהן (63)
1:1
  • (90, פנדל) חבשי
עירוני קרית שמונה
תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים

לאחר ההפסד באשדוד ובעיקר היכולת הרעה, בבית"ר ירושלים מקווים מחר לחזור ולצבור נקודות נגד קרית שמונה בטדי (שבת, 20:30, ספורט4). עד עתה נמכרו כמה מאות כרטיסים ובמועדון מקווים כי לפחות 5,000 איש יגיעו לטדי כדי לתמוך בקבוצה, אך מודעים לכך שהיכולת החלשה יחד עם נטישת חוגג ואי הוודאות סביב עתיד המועדון לא מוסיפים לאוהדים יותר מדי חשק להגיע.

על פי התרגולים באימונים, ז'וסואה מחיאס יחזור לעמדת הבלם לצד אופיר קריאף, כאשר דוד חוג'ה סובל מעומס ויזכה למנוחה. רועי הרמן ומקס גרצ'קין יפתחו כמגינים. בקישור, תמיר עדי ועומר לקאו צפויים לפתוח, כאשר ירדן שועה או ניב זריהן יפתחו לפניהם. מרקו ינקוביץ' לא יפתח, כאשר באגפים ישחקו אדווין ג'סי ואחד מהשניים - עוזיאל פרדו או חלאופילו פלייטר.

נאמן הקבוצה יצחק יונגר מנסה למצוא פתרונות למצב הכלכלי, כאשר בשלב הזה, ללא הזרמת כספים מצד הבעלים משה חוגג, בית"ר תצטרך למצוא פתרונות לקראת חודש ינואר, שיבואו בדמות קיצוצים או מכירה של שחקנים. הבעלים עצמו אינו נמצא בקשר עם אנשי המועדון בשבועיים האחרונים ומתמקד בעסקיו, ובשלב זה אי הוודאות סביב עתיד המועדון לא נותן שקט לאף אחד.

ארווין קומאן התייחס למשחק הקרוב ודיבר על נקמה, אחרי ההפסד לאשדוד: "יש רצון לנקום. מה שהצגנו לאוהדים שלנו (באשדוד) היה פשוט לא טוב. אני מקווה שזה השפיע כך גם על השחקנים, אבל אני ישנתי רע מאוד ב-3 ימים שלאחר המשחק האחרון. אנחנו חייבים להראות לאוהדים שאנחנו קבוצה טובה יותר ושאנחנו יכולים לשחק כמו בדרבי. זה משחק ביתי, האוהדים באים בשבילנו, זה ייתן לנו דחיפה נוספת למרות שביום ראשון זה לא עזר. אנחנו חייבים להיות טובים יותר. מכל הכיוונים. מבחינתי זה מסתכם במילה רק במילה אחת - נקמה. נקמה עבור האוהדים שלנו, בשביל עצמנו, בשביל המועדון. אנחנו חייבים להראות את זה בשבת".

שחקן בית"ר ירושלים ג'וסואה מחיאס מול שחקן מכבי נתניה יובל שדה. ברני ארדוב
יחזור לעמדת הבלם. ג'וסואה מחיאס/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה

מורגן פרייר יחזור לסגל ונמצא בתמונת ההרכב אחרי ששב מעונש ההרחקה שריצה. בקרית שמונה רוצים לנצל את הניצחון במחזור האחרון כדי לייצר מומנטום אך יחסרו את איתמר שבירו המורחק. פרייר צפוי להיכנס ל-11 על חשבונו בעוד מוחמד שכר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. "התחלנו מגומגם את העונה. אנחנו צריכים להתחבר, אבל תוך כדי גם לצבור נקודות כדי שהצמרת לא תברח לנו", אמר אחד השחקנים.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, סטפן אקה, עלא ג'אפר, אובידיו ביק, נדב נידם, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, סטפן מילושביץ'.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה מורגן פרייר. מאור אלקסלסי
חוזר ישירות להרכב. פרייר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-31 משחקים בליגת העל: 10:12 לבית"ר ירושלים בניצחונות ועוד תשע תוצאות תיקו.

* בית"ר לא הפסידה ליריבתה בששת המפגשים האחרונים, מאז שעידן נחמיאס ומוחמד שכר קבעו 0:2 ביתי בספטמבר 2018.

* בטדי, קרית שמונה לא הצליחה לנצח מאז מאי 2015, כאשר אחמד עאבד קבע 0:1 בדקה ה-83 במסגרת הפלייאוף העליון. רועי קהת ואדריאן רוצ'ט היו שותפים לניצחון, אופיר קריאף הוא היחיד מהסגל של בית"ר שנמצא גם הפעם.

* בית"ר לא שמרה על שער נקי בבית ב-2021, כשהרצף שלה עומד על 13 משחקי ליגה (מאז ה-0:0 מול מכבי תל אביב במחזור ה-11 בעונה שעברה).

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: טדי
קהל: 3138

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully