וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקושי סיכן את השער, וכבש": זהבי מצא דרך לערב את עצמו בהתקפה

בהולנד ואוסטריה החמיאו לחלוץ שהפך לגדול המבקיעים הישראלים באירופה: "תמיד מפחיד". בסקוטלנד שיבחו את עבדה: "נותן הכל"

תקציר: צפו בשער של ערן זהבי חלוץ פ.ס.וו איינדהובן מול שטורם גראץ/ספורט1

גם בעונה פושרת, ערן זהבי ממשיך לשבור שיאים. החלוץ בן ה-34 הפך אתמול (חמישי) לגדול הכובשים הישראלים באירופה, אחרי שכבש ב-1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על שטורם גראץ את שערו ה-31 במפעלים האירופיים. בכך הוא עקף את מונס דאבור שנותר שני עם 30 כיבושים.

בהולנד החמיאו לזהבי על המשמעת שגילה במשחק, כשהרבה לרדת לעמדה אחורית כדי לערב את עצמו במשחק. באתר VP העניקו לזהבי ציון 6.5, כמו גם באתר VP שם נימקו: "זהבי בקושי סיכן את השער, אבל הצליח למצוא את הדרך לכבוש ולהיות מעורב בהתקפה. הוא מצא דרך להיות חלק מההתקפה, וירד אחורה כדי לחפש שילובים מעניינים עם הקשרים. זה עבד טוב מאוד".

באוסטריה לא הופתעו מהשער של זהבי, אותו הם כבר מכירים היטב מהמפגשים עמו בנבחרת ישראל בהם הוא מרבה לכבוש. "זהבי תמיד מפחיד. הוא אימת האוסטרים", נכתב באחד האתרים המקומיים.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג. Joris Verwijst/BSR Agency, GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. זהבי/GettyImages, Joris Verwijst/BSR Agency

בסקוטלנד, ליאל עבדה ממשיך לגרוף שבחים גם אחרי הפסדים. סלטיק הובסה אמש 4:0 על ידי באייר לברקוזן והציגה יכולת חלשה, אבל שחקן הכנף הישראלי השלים 90 דקות ושוב היה מנקודות האור בקבוצה. ב"הראלד" העניק לו ציון 6, אחד הגבוהים בקבוצה, והסבירו: "הוא תמיד משתדל, תמיד נותן את המקסימום. המספרים שלו עד עכשיו טובים למדי, אבל סלטיק לא נהנית מספיק מהיכולות שלו בגלל ההגנה החלשה. ככל שהזמן יעבור, הוא וצעירים אחרים בקבוצה יבואו טוב יותר לידי ביטוי".

עוד בוואלה!

ערן זהבי כבש והפך לשיאן השערים הישראלי במפעלים האירופים

לכתבה המלאה
שחקן סלטיק ליאל עבדה מאוכזב. Alan Harvey/SNS Group, GettyImages
קורבן של ההגנה החלשה של סלטיק? עבדה אתמול/GettyImages, Alan Harvey/SNS Group

ב"סקוטיש סאן" גם כן העניקו לעבדה ציון 6: "הוא פתח את המשחק בצורה מבריקה והמשיך לנסות לייצר הזדמנויות כל הזמן, אבל גם רשם החמצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully