וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא ניצחון: טרבור לורנס וג'קסונוויל נוצחו גם בסינסינטי

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 8:38

הג'אגוארס הובילו 0:14, אבל קאמבק של ג'ו בורו ושער שדה בשניית הסיום הקנו לבנגאלס ניצחון 21:24. נקבעה רשימת האמנים שיופיעו בסופרבול

תחילת קריירת ה-NFL של טרבור לורנס לא נראתה מבטיחה - וההמשך גרוע עוד יותר. לאחר ארבעה משחקי ליגה, המאזן של הקוורטרבק וקבוצתו ג'קסונוויל ג'אגוארס עומד על 4:0, בעקבות הפסד לסינסינטי בנגאלס 24:21. אוואן מקפרסון הבקיע את שער השדה המכריע כשעל השעון לא נותר זמן, והבנגאלס כבר במאזן 1:3.

הג'אגוארס הובילו 0:14 משתי גיחות לאנדזון, הראשונה של ג'יימס רובינסון והשנייה של לורנס, אבל ג'ו בורו וסינסינטי חזרו למשחק עם צמד משלהם. רובינסון, בטאצ'דאון נוסף בריצה, קבע 14:21, לפני שבורו והבנגאלס הגיבו שוב, קיבלו את הכדור חזרה ובשניית הסיום, כאמור, ביצעו את המהלך המנצח.

בורו סיים עם 348 יארד ושני טאצ'ים באוויר, כשהוא משלים 25 מ-32 ניסיונות המסירה שלו. סי ג'יי אוזומה היה הנהנה העיקרי מהם, עם 95 יארד ושתי התפיסות באנדזון. 204 יארד באוויר ללא טאצ'דאון ו-36 על הקרקע עם גיחה לאנדזון ללורנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

* רשימת האמנים שיופיעו בסופרבול הוכרזה הלילה עם הרכב ראפרים רטרו גדול: ד"ר דרה, קנדריק למאר, סנופ דוג, אמינם ומרי ג'יי בלייג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully