וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאס מדאיג, ההגנה מאכזבת, ביטון לא מתקדם: הבעיות של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 7:17

הצהובים אומנם צברו נקודת חוץ נגד לאסק לינץ, אבל כאבי הראש הולכים ומתרבים. קניקובסקי יקבל את הקרדיט במרכז המגרש במקום ביטון החלש, פריצה תלוי באחרים, הרננדס וז'ראלדש בירידה תלולה. נקודת האור? שמיר וגררו, מהם "צריך להפיק יותר"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה מהנקודה שהשיגה אתמול בקלגנפורט שבאוסטריה מול לאסק לינץ ולא פחות מכך מזה שהשוויון לקראת סיום הושג ממהלך שבנו המחליפים במשחק אדוארדו גררו ועדן שמיר. אבל כאבי הראש של פטריק ואן לוון יימשכו גם בתקופה הקרובה כי מכבי תל אביב היתה רעה מאוד במחצית הראשונה ובדקות רבות במחצית השנייה ואם הקבוצה חיפשה לבנות לעצמה משהו חדש, הוא לבטח לא הושג על ידי ה-11 ששלח ההולנדי לכר הדשא.

כמו בבאר שבע בשבת שעברה, מכבי תל אביב התקשתה מאוד מול משחק הלחץ הגבוה והפיזיות של האוסטרים שעלו ליתרון כבר בדקה ה-11 בצורה מאוד קלה. בהמשך לאסק לינץ היתה גם שווה עוד שער ומנגד מכבי תל אביב לא ייצרה כמעט דבר במחצית הראשונה. המשחק היה מאוד מפוזר ואפילו פחדני מול קבוצה אוסטרית בינונית.

לואיס הרננדס שחקן מכבי תל אביב מול תומאס גויגינגר שחקן לאסק לינץ. רויטרס
האוסטרים הצליחו להביך את הרננדס ושאר שחקני ההגנה/רויטרס

למעט שחר פיבן שהחליף את עידן נחמיאס הפצוע, ואן לוון שמר על ההרכב שלו מטרנר ולא עשה שינויים. דן ביטון שוב קיבל את משבצת הפליימייקר ורשם עוד משחק רע, אבל הדאגה הגדולה מגיעה מהכיוון של ברנדלי קובאס. אם היה נדמה שמכבי תל אביב פגעה בול בשחקן הכנף אחרי הופעת הבכורה שלו בהרכב מול מכבי חיפה, הגיעו שני המשחקים מול הפועל באר שבע ואתמול מול לאסק לינץ וחשפו שחקן איטי במהירות וגם במחשבה והוא בסימן שאלה גדול. קובאס הלהיב את אוהדי מכבי תל אביב מול סאן מנחם, עשה פעולות בקלילות ובנה ציפיות כבר אחרי המשחק הראשון שלו, אבל עם הכדורגל שהציג אתמול ובבאר שבע, מכבי תל אביב לא תוכל להרוויח ממנו משהו. גם סטיפה פריצה רשם משחק חלש, ממש כמו בבאר שבע, אבל החלוץ הקרואטי זקוק לכדורים ואת זה, לא מספקים לו השחקנים.

אבל הבעיות של מכבי תל אביב לא היו רק בהתקפה. לואיס הרננדס ואנדרה ז'ראלדש, שחייבים להיות מעמודי התווך של הקבוצה בהגנה, ממשיכים להציג כדורגל פושר מאוד ונכנעים לא אחת לפעולות אישיות של השחקנים שמשחקים נגדם. ז'ראלדש גם לא תומך בהתקפה ואתמול איבד המון כדורים.
עדן שמיר שנכנס במקום שרן ייני כבש את שער השוויון ובמכבי תל אביב היה מי שאמר אמש שהוא צריך לקבל יותר אמון מהמאמן, בעיקר בשל החדות שלו מול השער כשהוא מצטרף מקו שני.

ואן לוון הכניס אתמול כמחליף את גררו אחרי שני משחקים בהם הוא לא הלביש אותו כלל. אם ההולנדי רצה להפחית לחץ מהחלוץ, אז הוא כנראה יודע את הסיבה ואם הוא רצה לעשות לו סדרת חינוך, אז אולי זו סיבה טובה, אבל בעיני רבים במכבי תל אביב גררו חייב להיות הרבה יותר מעורב במשחק של מכבי תל אביב. "אנחנו חייבים מהירות בהתקפה ואדוארדו מספק הרבה מהירות", אמר אמש שחקן בקבוצה. "צריך להפיק מאדוארדו הרבה יותר".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב סחטה מלאסק לינץ 1:1 בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה

ואן לוון הצליח אתמול עם החילופים שלו והוא צפוי לתת במשחקים הקרובים לגבי קניקובסקי לשחק באמצע על המשבצת של ביטון. זה מה שתורגל גם לפני המשחק אתמול ובכל זאת המשיך ואן לוון להציב את קניקובסקי באגף השמאלי. אחרי המשחק אתמול ההערכה במכבי תל אביב היא שקניקובסקי יקבל יותר אשראי בעמדה הזו באמצע וצפוי לפתוח בה מול הפועל ירושלים ביום ראשון.

עדן שמיר היה מאושר בסיום ואמר: "אני מאוד שמח לכבוש. אני מעדיף לפתוח במשחק ולכבוש בשלב יותר מוקדם. נכנסתי טוב למשחק. הרגשתי בראש מוכן. אני חושב שהגענו למשחק חוץ מאוד קשה. זו קבוצה שלוחצת. קבוצה עם מסורת לאירופה. אני עדיין חושב שהדברים תלויים בבית הזה במכבי תל אביב. הנקודה שהשגנו היא של הרבה אופי ומנטליות חזקה. שאפו לקהל של מכבי תל אביב שהגיע לאוסטריה בתקופה כל כך מורכבת של קורונה. הגיע להם שנעשה תוצאה טובה ונייצג אותם בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully