וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "המחליפים הגיעו עם רוח נכונה". שמיר: "הרגשתי מוכן"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 22:38

מאמן מכבי תל אביב החמיא לגררו ושמיר שהובילו ל-1:1 נגד לאסק בחוץ. ההולנדי הוסיף: "הראינו אופי, השינויים שעשינו עזרו"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול לאסק לינץ בקונפרנס ליג/ספורט1

שער מאוחר של עדן שמיר הערב (חמישי) בקלגנפורט, מנע ממכבי תל אביב הפסד ללאסק לינץ ו-90 דקות חלשות של הצהובים באוסטריה, נשכחו בזכות תוצאה לא רעה: 1:1 בסיום. הכיבוש של שמיר המחליף בדקה ה-87, הגיע אחרי הבעיטה הראשונה של מכבי תל אביב למסגרת ואילולא כמה החמצות בצד השני, היא הייתה יורדת מנוצחת על ידי יריבה שהייתה עדיפה על פניה הערב.

"בנינו את המשחק שלנו ובסיום היינו ראויים לשער", אמר המאמן פטריק ואן לוון, "במחצית השנייה יצרנו הרבה הזדמנויות שהיו יכולות להסתיים בצורה יותר מדויקת עם כדורי רוחב וריצה לעמדות. היה מספיק זמן לחזור למשחק ומספיק הזדמנויות לשחק את המשחק שלנו".

על השער שהגיע משיתוף פעולה של המחליפים אדוארדו גררו ועדן שמיר אמר המאמן: "אתה מבצע חילופים כדי לגרום לשינוי במשחק, אני שמח ששני השחקנים האלה היו מעורבים בשער. אני חושב שכל הקבוצה הראתה אופי במחצית השנייה, המחליפים הגיעו עם הרוח הנכונה למגרש כדי לעזור לקבוצה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב סחטה מלאסק לינץ 1:1 בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
"בנינו את המשחק שלנו ובסיום היינו ראויים לשער". ואן לוון/רויטרס

עדן שמיר ששוב כבש בדקה מאוחרת' אמר: "אני מאוד שמח, אם זה נוהל קבוע אני אשמח. כמובן שאני מעדיף לפתוח את המשחק ולעשות את זה בשלב יותר מוקדם אבל אני פה בשביל הקבוצה ואם אני צריך להיכנס ולעשות את זה אז זה מה שאעשה. נכנסתי טוב למשחק, עשיתי חימום טוב, בראש הרגשתי שאני מוכן, וכמו שאמרתי כשהקבוצה תצטרך אותי אני כאן".

על כך שהקבוצה השיגה 4 נקודות מ-6 אפשריות עד כה אמר שמיר: "פתיחה לא רעה, אני חושב שהגענו למשחק חוץ מאוד קשה. קבוצה לא רעה, קבוצה שלוחצת, ראינו הרבה קטעים שלהם, יש להם מסורת באירופה. אבל שוב, אני תמיד אומר שכשאנחנו באים למשחקים דברים יותר תלויים בנו ובאיך שאנחנו נעשה את זה. היו דברים טובים, מה שהיה פחות טוב נתקן. חוזרים הביתה עם נקודה והפנים ליום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully