וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי: נס ציונה והפועל חיפה רוצות להעפיל ליורופקאפ

30.9.2021 / 20:44

האדומים של אלעד חסין יפגשו את ביירוית (15:30) ברוסיה וינסו להמשיך את ההפתעה מחצי הגמר. הכתומים של ליובין פייבוריטים נגד פורטו (20:00). אם הישראליות יפסידו יוכלו עדיין להעפיל בזכות הפרשים

הפועל חיפה ועירוני נס ציונה ינסו להעפיל מחר (שישי) לשלב הבתים של היורופקאפ כששתיהן יתמודדו במשחק הגמר של שלב המוקדמות. חיפה תעלה ראשונה על הפרקט, כשתפגוש בגמר הבועה שברוסיה את ביירוית הגרמנית. נס ציונה תפגוש בשעות הערב את פורטו בגמר הבועה באסטוניה.

שתי הקבוצות תעפלנה אם ינצחו במשחק הגמר, אך אם יפסידו יקוו להיות אחת מבין שתי קבוצות שיזכו בכרטיס השמור למפסידות. הקריטריון שנקבע הוא יחס הסלים הכללי בחצי הגמר והגמר, כך שגם אם יפסידו במשחק הגמר, יצטרכו לעשות זאת בהפרש מינימלי.

קאדים אלן שחקן הפועל חיפה. אתר פיב"א, אתר רשמי
יפתיעו שוב? קאדיס אלן/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל חיפה - ביירוית (15:30)

הקבוצה של אלעד חסין הדהימה במשחק חצי הגמר את ייניסי קרסניורסק המארחת ותגיע כאנדרדוג למשחק הגמר. בחיפה ערכו התאוששות היום ותדרוך טקטי נרחב לקראת המפגש מול הגרמנים. "הניצחון בחצי הגמר, גדול ככל שהיה, לא נותן לנו שום יתרון לקראת הגמר", אמר חסין והוסיף: "נצטרך להרים מחר את רמת המשחק שלנו לפחות כמו ברבע הרביעי נגד הרוסים".

הכוכב הגדול של ביירוית הוא מרכוס טורנטון האמריקאי שהפציץ 23 נקודות בחצי הגמר, כששם מוכר לחובבי הכדורסל הישראלי הוא הפורוורד טרי אלן, ששיחק לפני שלוש שנים בעירוני נהריה. הכוכב המקומי של הגרמנים הוא אנדראס סיפרת', שחקן הסגל הרחב של נבחרת גרמניה, שקלע 19 נקודות בחצי הגמר.

אם חיפה תעפיל עם ניצחון לשלב הבתים, היא תפגוש בשלב הבא את לונדון ליונס, קפפנברג האוסטרית ועוד קבוצה שתזכה בכרטיס למרות שהפסידה בגמר.

דיאנטה גארט שחקן עירוני נס ציונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
מחזיקת היורופקאפ מנס ציונה רוצה להשלים את המשימה. גארט/אתר רשמי, אתר פיב"א

עירוני נס ציונה - פורטו (20:00)

הכתומים לא הרשימו במיוחד במשחק חצי הגמר נגד פארנו האסטונית, אך הצליחו לרשום ניצחון ראשון העונה בעיקר בזכות יכולת טובה של שלושת הזרים החדשים - מארין מאריץ' הקרואטי והאמריקאים דיאנטה גארט ופרנק בארטלי. בנס ציונה מקווים שהניסיון שלהם והכניסה לכושר תעשה את שלהם והם יוכלו להשיג את הניצחון ולא יסתבכו עם הפסד בהפרש נמוך.

"צפוי לנו משחק קשה מול פורטו", אמר המאמן ליאור ליובין לקראת המשחק. "נצטרך לעשות התאמות כי זה יהיה משחק שונה ממה שהיה לנו מול פארנו. יש לנו את יום וחצי להתכונן למשחק ואנחנו עושים זאת תוך כדי תנועה".

פורטו מחזיקה כמה משחקני נבחרת פורטוגל אך השחקנים המובילים שלה הם לא מקומיים - הרכז שארלון קלוף, שחקן נבחרת הולנד והאמריקאים מקס לנדיס, שקלע 17 נקודות בחצי הגמר נגד קרבאנוס, רשאד אודומס והקלע ברדלי טינסלי.

אם נס ציונה תעבור את פורטו עם ניצחון היא תשחק בשלב הבא נגד לגיה ורשה, אורדאה מרומניה ושולונוק ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully