וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בסכנין מרוטנשטיינר לפני נתניה. אלמוג כהן במסר: לא פורש

הצפוניים הופתעו מההתעלמות משחקני הקישור: "לא ברור איך כיאל, קבהא וגנאים לא בסגל". עתידו של קפטן נתניה יושפע מזהות המאמן החדש, שימונה בתחילת השבוע הבא (שבת, 21:00)

מחזור 5הסתיים02/10/2021
בני סכנין
  • מלמד (21)
3:1
  • (7) גויאגון
  • (12) שחוביץ'
  • (90) זלטאנוביץ'
מכבי נתניה
תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

בני סכנין

בבני סכנין התאכזבו מהעובדה שאף אחד משחקני הקבוצה לא זומן לסגל נבחרת ישראל, כולל שחקני הקישור שמצטיינים מתחילת העונה. "יש לנו שלישיית קישור שלא נופלת מאף קבוצה בארץ", אמרו בהנהלת המועדון, "לא ברור איך אף אחד מבין בירם כיאל, מרואן קבהא ואיהאב גנאים לא זומן". בסכנין יכולים להתנחם בעובדה שכל הסגל יעמוד לרשות המאמן שרון מימר גם במהלך פגרת הנבחרות וההכנות להמשך העונה לא ייפגעו.

בלי קשר למשחק הנבחרת, בסכנין משלימים את ההכנות למשחק מחר. בקבוצה רוצים לרשום ניצחון אחרי התיקו המאכזב במחזור האחרון, ומתכננים לפתוח עם גיא מלמד על חשבונו של רז שטיין. אנתוני וראן עדיין פצוע ולא מתאמן, והשאיפה היא להכשירו בשבועות הקרובים.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, ניקולה צ'ירקוביץ', אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, בירם כיאל, מרואן קבהא, מוטי ברשצקי, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

בירם כיאל בני סכנין מול הלדר לופס הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
רוטנשטיינר התעלם. כיאל/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

במכבי נתניה מאמינים שכבר בתחילת השבוע הבא ימונה מאמן חדש לקבוצה, אחרי שריימונד אטפלד פוטר מתפקידו לפני מספר ימים. ראשי המועדון העדיפו שלא למנות מאמן לפני המשחק החשוב מול בני סכנין מחר בדוחא, כדי לתת לשחקנים ולצוות המקצועי את השקט להתכונן משחק. צמד העוזרים, רן קוז'וק ויובל עזריה, הם אלו שהעבירו את האימונים בימים האחרונים והם גם יובילו את הקבוצה מחר בסכנין.

"אנחנו באים אחרי שבוע לא פשוט", אמר קוז'וק לקראת המשחק. "למרות שבאופן טבעי היה לנו מעט זמן להתכונן ליריבה, אני מרגיש שעשינו הכנה טובה מאוד למשחק. כולנו, צוות ושחקנים מבינים את האחריות שמוטלת על הכתפיים שלנו. בני סכנין קבוצה טובה מאוד ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, במגרש ביתי מאוד. אני בטוח, שעם הבגרות והמחוייבות שהשחקנים הפגינו בשבוע האחרון, ביחד עם הדחיפה של הקהל, נצליח לחזור מסכנין עם נקודות", הוסיף עוזר המאמן.

על פי ההתנהלות בימים האחרונים, רשימת המועמדים לתפקיד המאמן הצטמצמה, לאחר שקובי רפואה הסיר את מועמדותו וגם מרקו בלבול מעדיף להישאר במסגרת תפקידו בנבחרת ישראל, למרות שקיבל פנייה מנתניה. בין השמות שעוד נותרו על הפרק נמצאים בין היתר חיים סילבס, שי ברדה וגם שחקן העבר בני לם, שמאמן כיום את הנוער של מכבי חיפה וספק אם יעזוב כעת את תפקידו, אצל הירוקים.

נושא אחר בו עסקו השבוע במועדון, הוא עתידו של הקשר והקפטן אלמוג כהן, שמורחק מהמשחק מחר ולא יהיה בסגל. כהן הבהיר בימים האחרונים לגורמים במועדון, שאין בכוונתו לפרוש בתקופה הקרובה וכל כולו מרוכז כעת בהצלחת הקבוצה ובהוצאתה מהבוץ בו היא נמצאת. כהן שצפוי להפוך למנהל המקצועי של המועדון, כבר התבטא באחד הפודקאסטים של אוהדי הקבוצה, שיש לו מחשבות על פרישה ממשחק בקיץ הקרוב, אולם יתכן שהחלטתו תשתנה בהתאם לזהות המאמן הבא שיוחתם.

בנוגע למשחק מחר, מי שעשוי להחליף את אלמוג כהן בחלק האחורי ולפתוח לצידו של רז שלמה במרכז ההגנה הוא הבלם שיר צדק, שהחלים מפציעה בשריר התאומים וכשיר למשחק. אופציה נוספת היא לתת לעומרי גנדלמן, ששיחק כבלם בעבר, לפתוח מאחור במקום בקישור. שי קונסטנטין יעדר בשל פציעה במפשעה וכרם ג'אבר יפתח בעמדת המגן הימני.

בחלק הקדמי עשויים להיות שינויים בהרכב, כאשר חן עזרא וגם יניב מזרחי, מועמדים לפתוח, אחרי שנכנסו מהספסל, בהפסד להפועל חדרה במשחק הקודם.

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, רז שלמה, שיר צדק, זלאטן שחוביץ', עומרי גנדלמן, בוריס אינו, פארפה גיאגון, חן עזרא, איגור זלאטנוביץ', יניב מזרחי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה בחימום. ברני ארדוב
עדיין לא תולה את הנעליים. אלמוג כהן/ברני ארדוב

טריוויה

* 35 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:12 בניצחונות ועוד 17 משחקים הסתיימו בתיקו (שמונה מהם ב-0:0).

* בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה בשבעת מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי). בארבעת האחרונים אפילו לא כבשה, כולל התבוסה 7:0 במחזור השני בעונה שעברה.

* סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה בבית מאז נובמבר 2003, במשחק שנערך בעילוט והסתיים ב-1:2. היא אירחה מאז עוד 14 מפגשים, בהם רשמה חמישה הפסדים ותשע תוצאות תיקו.

* סכנין מגיעה אחרי שני משחקי 0:0. רצף של שלוש תוצאות תיקו מאופסות מעולם לא היה לה בליגת העל.

* מכבי נתניה עדיין ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים, כפי שקרה לה בעונת 2018/19. אז הייתה גם הפעם האחרונה שנעלה את הטבלה, והיא יצאה מהמקום האחרון בעזרת ניצחון הבכורה במחזור החמישי (1:4 באשדוד).

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully