וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה: ארד בר וניקו אולסק חוזרים לסגל, אלו יפתח?

מכבי פתח תקוה תנסה לעצור את המוליכה. אלישע לוי שלח מסר לשחקני המוליכה לפני משחק החוץ (שבת, 19:00, ספורט3). בקבוצה הופתעו מאי זימונו של אלון תורג'מן לנבחרת

מחזור 5הסתיים02/10/2021
מכבי פתח תקוה
  • כהן (71)
  • דניאל (79)
0
    הפועל חיפה
    תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    אחרי הפסד החוץ לאלופה מכבי חיפה, תנסה מכבי פת תקוה לרשום נצחון בכורה העונה. המאמן גיא לוזון שכעס מאוד על תצוגת הנפל של שחקניו בהפסד לירוקים, מקווה לראות שיפור גדול ביכולת, גם בהגנה וגם בחלק ההתקפי. לוזון יחסר את המגן הימני, ינון אליהו שסובל מפציעה בעצם הבריח וצפוי להיעדר כחודשיים. המגן דור אלו, שחתם השבוע בקבוצה עשוי לפתוח בהרכב, לאחר שנטל חלק באימוני הקבוצה השבוע. מי שיחזרו לסגל הם צמד הקשרים ניקו אולסק וארד בר, שהחלימו מפציעות ויעמדו לרשותו של לוזון למשחק, כאשר אולסק אף צפוי לפתוח.

    "אני רוצה לראות אותנו שונים בתכלית, מההופעה שהצגנו בשבוע האחרון" אני רוצה שנחזור להיות מכבי פתח תקוה, פיזיים, אגרסיביים ולוחצים, מתלהבים, דינמיים, מאורגנים הגנתית והתקפית. אני רוצה שנתקוף עם הרבה שחקנים ונסכן את שער היריבה, אלה בדיוק הדברים שלא איפיינו אותנו במשחק האחרון. אנחנו עובדים על זה, לתקן את הליקויים ואני סומך ומאמין בשחקנים שנעשה את זה".

    לגבי תוצאת המשחק המיוחלת למחר הוסיף לוזון: "יש חשיבות מכרעת לתוצאה טובה במשחק הזה. ברור לנו שאנחנו חייבים את הנצחון הזה, גם מבחינת הטבלה וגם מבחינה אישית שלנו. אנחנו קבוצה מספיק טובה, עם שחקנים מספיק טובים, כדי להציג יכולת הרבה יותר טובה ולהביא את שלוש הנקודות".

    דור אלו עם אבי לוזון. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
    יחזור היישר להרכב? דור אלו/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

    הפועל חיפה

    אחרי פתיחת עונה כמעט מושלמת, בהפועל חיפה ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם נגד מכבי פתח תקוה. קווין טאפוקו וגל אראל ימשיכו להיעדר והמאמן אלישע לוי צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח במשחק נגד הפועל תל אביב. "זה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שסך הנקודות שצברה לא משקף את היכולות שלה", אמר לוי לקראת המשחק. "נעשה הכל כדי להמשיך ביכולות שלנו ולנצח גם במשחק הזה". על הפצועים אמר המאמן: "ייקח עוד קצת זמן עד שהם יחזרו, אבל מי שמשחק מבין את האחריות. הקהל? יש וייב טוב והרגשנו אותם מאוד נגד הפועל תל אביב". שחקנים בקבוצה הופתעו מהעובדה שאלון תורג'מן שנמצא בכושר מצוין מפתיחת העונה, לא זומן לסגל הנבחרת.

    הרכב משוער: אוהד לויטה, נועם כהן, אנתוני איזוצ'קוו, ניסו קפילוטו, דודי טויטו, לירן סרדל, סער פדידה, סקו טורה, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורגמן.

    הצעה שאסור לפספס

    התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

    לכתבה המלאה
    שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן. לירון מולדובן
    לא ראוי למקום בסגל הנבחרת? אלון תורג'מן/לירון מולדובן

    טריוויה

    * הפועל חיפה הפסידה למכבי פתח תקוה בשלושת המפגשים האחרונים.

    * בניצחון האחרון של החיפאים בפתח תקוה, 0:2 באוגוסט 2017, אלון תורג'מן כבש את השער הראשון.

    * תורג'מן הבקיע תשעה שערים ב-11 המשחקים הרשמיים האחרונים של הפועל חיפה, כולל רצף פעיל של שלושה מחזורי ליגה. במדי וויסלה קרקוב הצליח למצוא את הרשת בארבעה מחזורים ברציפות, בעוד בליגת העל השיא שלו עומד על שלושה (במדי מכבי חיפה, בשני מקרים שונים).

    * גיא לוזון הפסיד להפועל חיפה רק פעם אחת ב-12 משחקים (1:0 בדרבי החיפאי היחיד שלו, לפני כמעט ארבע שנים) לעומת שבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

    * מכבי פתח תקוה לא ניצחה בארבעת מחזורי הפתיחה, לראשונה מאז עונת 2013/14, אז הגיעה עם נקודה בלבד למחזור החמישי וניצחה 2:4 את בני יהודה בחוץ.

    * הפועל חיפה פתחה גם את עונת 2017/18 עם 10 נקודות מתוך 12. אז היא הובילה במשך כמה שבועות את הטבלה והפסידה לראשונה רק במחזור ה-10.

    * חנן ממן פוגש את היריבה האהובה עליו, מולה כבש תשעה שערים ובישל עוד ארבעה ב-17 משחקים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 1528

    משחקי המחזור החמישי:

    שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
    שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

    ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
    ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully