וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק ביטון או הופמייסטר בהרכב הפועל ת"א. גוטליב שמח מהזימון

אחרי ההפסד ה"מרגיז" להפועל חיפה, קלינגר מתכנן שינויים בקישור מול נוף הגליל (שבת, 18:00, ספורט4). הצפוניים בסגל חסר

מחזור 5הסתיים02/10/2021
הפועל נוף הגליל
  • קיזיטו (20)
  • שטקוס (90, גול עצמי)
2:2
  • (82) דוידה
  • (88, פנדל) איינבינדר
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל, שספגה במחזור הקודם את הפסדה הראשון העונה, תנסה לצבור נקודות מול הפועל תל אביב, כשתגיע לאצטדיון גרין (שבת, 18:00, ספורט4). המאמן ירון הוכנבוים, שוב ייאלץ להסתדר עם מספר חוסרים, כאשר ברשימת הפצועים שלא יעמדו לרשותו נמצאים עודד צוקול, סולומון דניאל, דיויד אקווה וטימותי מוזי.

"הפועל נוף הגליל מגיעה לכל משחק במטרה לנצח והדרך שבחרנו בה העונה כדי להשיג ניצחונות הוא להציג כדורגל שמח והתקפי", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "הצגנו יכולת טובה מאוד נגד קרית שמונה, ולמרות ההפסד הקהל שלנו הריע לנו בסיום כי הוא העריך את מה שהוא ראה מאיתנו. גם נגד הפועל תל אביב נשחק התקפי. נערכנו בהתאם ליריבה, עשינו את ההתאמות הנדרשות בהגנה ובהתקפה. להפועל תל אביב יש הרבה איכויות, אבל גם לנו יש את האיכויות שלנו" הוסיף המאמן.

"זו יריבה איכותית וקשה", אמר הקשר רועי שוקרני. "אנחנו באים אחרי משחק טוב שלנו בקריית שמונה, אבל מאכזב מבחינת התוצאה. חייבים לחזור למצב של צבירת נקודות, כמובן שנרצה לחזור לקחת נקודות ולהציג יכולת טובה נגד הפועל תל אביב".

במועדון מעריכים שלפחות 2,000 אוהדי הפועל תל אביב יגיעו לאצטדיון, כך שהצפי הוא לכמות כוללת של כ-3,500 צופים.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. לילך וייס רוזנברג
משחק קשה אחרי הפסד ראשון. הוכנבוים/לילך וייס רוזנברג

הפועל תל אביב

לאחר ההפסד להפועל חיפה, בהפועל תל אביב רוצים מחר לחזור למסלול הניצחונות נגד נוף הגליל. פרט לשלומי אזולאי הקשר, כל השחקנים כשירים כאשר הבלם אדי גוטליב חוזר לסגל. ניר קלינגר תירגל מספר אפשרויות בחלק הקדמי ולפי שעה נראה כי מקומו של פארליי רוזה מובטח. בקישור אופק ביטון או יואב הופמייסטר עשויים לפתוח לצד דן איינבינדר ושי אליאס, ובחלק הקדמי יצטרפו לרוזה שניים מבין עידן ורד, אושר דוידה, יואב תומר, שלומי אזולאי ולוסיו.

ניר קלינגר, שעדיין מורחק, אמר לקראת המשחק: "היינו השבוע מאוד ביקורתים כלפי עצמנו, המשחק נגד הפועל חיפה היה מתסכל, מרגיז ולא מתקבל. היו לנו מצבים להבקיע אבל היינו מאוד חשופים ועבדנו על זה השבוע, על אינטנסיביות, אגרסיביות וחשיפה בהגנה. אנחנו יוצאים לנוף הגליל במטרה ברורה לחזור למסלול הניצחונות".

אדי גוטליב שקיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל הוסיף: "התחושות טובות, כמובן ששבוע שעבר היה הפסד ראשון העונה וזה לא נעים, אבל עבדנו קשה מאוד השבוע ונבוא לנצח את המשחק. לגבי הנבחרת, אני שמח מאוד, כל שחקן שרוצה לשחק כדורגל רוצה להגיע לרגע הזה, אני מקווה להצדיק את האמון בי ולהישאר לתקופה ארוכה בסגל".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, סיאנדה קולו, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, אופק ביטון, פארליי רוזה, עידן ורד, שלומי אזולאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. מאור אלקסלסי
יחגוג את זימון הבכורה עם ניצחון? אדי גוטליב/מאור אלקסלסי

טריוויה

* תשעה מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד היום - שישה בליגת העל ושלושה בלאומית. הפועל תל אביב ניצחה חמש פעמים, שלושה משחקים הסתיימו בתיקו ורק פעם אחת ניצחה הפועל נוף הגליל (אז נצרת עילית): 0:1 בינואר 2005 משער של שחר סימנטוב (87).

* המפגש הראשון ביניהן בליגת העל היה גם הוא במחזור החמישי ובדיוק באותו תאריך - 2 באוקטובר. אז, ב-2004, שמעון גרשון, שי אבוטבול ויוסי אבוקסיס העניקו להפועל תל אביב 1:3 מול שער מצמק של ז'וזה דוארטה.

* הפועל נוף הגליל לא ספגה בשני משחקיה כמארחת העונה. בקדנציה הקודמת שלה בליגת העל לא הצליחה לשמור על שער נקי בשלושה משחקי בית רצופים.

* הפועל תל אביב הפסידה רק אחד מ-12 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (1:0 לבני יהודה בשלהי העונה שעברה) לעומת שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: גרין
קהל: 2879

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין - מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully