וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את אוגסבורג, לייפציג חגגה

עדיין ללא הולאנד, גריירו (10 בפנדל) ובראנדט (51) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון. לייפציג הביסה 0:3 את בוכום

תקציר: בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:2/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כשפ.צ. קלן ניצחה 1:3 את גרויטר פירת. בשבת ר.ב. לייפציג המגמגמת לא התקשתה והביסה 0:3 את העולה החדשה בוכום, אבל עוד לפני כן בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את אוגסבורג ומונס דאבור קיבל 21 דקות בהפסד של הופנהיים 3:1 לשטוטגרט. וולפסבורג הפסידה 3:1 לבורוסיה מנשנגלדבאך.

שחקני בורוסיה דורטמונד. Lars Baron, GettyImages
לא הכי מרשים, אבל עוד שלוש נקודות. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:2

אחרי ההפסד לבורוסיה מנשנגלדבאך במחזור שעבר, הצליחה הקבוצה של מרקו רוזה לחזור לנצח לפני פגרת הנבחרות. דורטמונד עלתה זמנית אל המקום השני עם 15 נקודות, אוגסבורג נותרה עם 5 נקודות בלבד.

ג'פרי חובלוב ביצע עבירה ברחבה וגרם לפנדל. רפאל גריירו בעט מדויק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. האורחת איזנה בדקה ה-35: ארנה מאייר בעט כדור נהדר אל הקורה, אנדי זקירי היה ראשון אל הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:1. יוליאן בראנדט הצליח לקבוע 1:2 עם בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-51 וחולמנות של שוער האורחת, רפאל גיקיויץ הפולני וזה 1:2. דורטמונד הגיעה לעוד מספר מצבים מסוכנים עד לסיום המשחק, אבל תורגן הזאר ומרקו רויס החמיצו ברשלנות. רויס, אגב, בישל את השער השני ובכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של דורטמונד עם 100 שערים ו-100 בישולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. Alex Grimm, GettyImages
שמונה שערים בחמישה משחקים. אנקונקו/GettyImages, Alex Grimm

צפו בתקציר: ר.ב. לייפציג - בוכום 0:3

תקציר: ר.ב. לייפציג - בוכום 0:3/ספורט1

ר.ב. לייפציג - בוכום 0:3

בליגת האלופות השוורים נראו רע מאוד והפסידו בבית לקלאב ברוז', אבל לפחות בליגה הם יצאו אל פגרת הנבחרות עם שני ניצחונות ברציפות. אחרי 0:6 נגד הרטה ברלין במחזור שעבר, הצליחה לייפציג להביס את העולה החדשה. מי שהמשיך בכושר הנהדר בו הוא נמצא הוא כריסטופר אנקונקו, שכבש צמד אדיר (73 ו-78) והגיע ל-8 שערים ב-5 המשחקים האחרונים שלו בקבוצה בכל המסגרות. מי ששחרר את הלחץ מבחינת המארחת היה אנדרה סילבה, שעשה את זה בדקה ה-70 אחרי בישול של דומיניק סובוסלאי.

דניס זקאריה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. Martin Rose, GettyImages
ניצחון חוץ גדול. זקאריה/GettyImages, Martin Rose

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1

אחרי פתיחת עונה רעה, נראה שהסייחים סוף סוף נכנסים לתלם והם רשמו ניצחון שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים. מנשנגלדבאך, שבשבוע שעבר ניצחה 0:1 את דורטמונד, פתחה נהדר מול הזאבים הדועכים, להם זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, ועלתה ל-0:2 כבר בדקה השביעית. ברל אמבולו כבש בדקה החמישית ובישל את השני ליונאס הופמן כעבור שתי דקות. לוקה ואלדשמידט עוד צימק בדקה ה-25, אבל זה לא הספיק לוולפסבורג, שנותרה בעשרה שחקנים אחרי שמקסנס לקרואה (76) הורחק בצהוב שני. ג'ו סקאלי השלים את החגיגה של האורחת בדקה ה-95 עם 1:3 גדול.

פלוריאן מולר שוער שטוטגרט. Matthias Hangst, GettyImages
שוער שטוטגרט פלוריאן מולר יכול לחייך חיוך רחב/GettyImages, Matthias Hangst

פ.צ. קלן - גרויטר פירת 1:3

המארחת פתחה את העונה טוב, אבל בשלושת המשחקים האחרונים לא הצליחה לנצח ובשלושתם סיימה בתיקו. לשמחתה, במחזור הזה היא קיבלה את האורחת החלשה וחזרה על חשבונה למסלול הניצחונות. דווקא גרויתר פירת' עלתה ליתרון ראשונה משער של מרקו מיירהופר אך קלן ענתה עם שלישייה במחצית השנייה ויצאה עם הניצחון.

משחקים נוספים:

שטוטגרט - הופנהיים 1:3
לשטוטגרט: מארק אוליבר קמפפ (18), קונסטנטינוס מברופאנוס (60), רוברטו מאסימו (81), להופנהיים: יקוב ברון לארסן (84), מונס דאבור נכנס בדקה ה-69

הרטה ברלין - פרייבורג 2:1
להרטה: קשישטוף פיונטק (70), לפרייבורג: פיליפ לינהארט (17), נילס פטרסן (78)

צפו בתקציר: שטוטגרט - הופנהיים 1:3

תקציר: שטוטגרט - הופנהיים 1:3/ספורט1

ביום ראשון באיירן מינכן תארח את איינטרכט פרנקפורט, מיינץ את אוניון ברלין ובאייר לברקוזן תתארח אצל ארמיניה בילפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully