וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רוי הורשע באיומים על חיי ראש הממשלה. וזו רק ההתחלה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 15:01

אחרי שכדורגלן העבר כתב שצריך לירות בראש של ראש ממשלת הולנד, התברר שהוא מאמין בקונספירציה לפיה מטרת הקורונה היא לצמצם את אוכלוסיית העולם

תקציר ניצחונה של אייאקס 0:3 על כרונינגן/ספורט1

כדורגלן העבר בריאן רוי הורשע היום (חמישי) בהולנד בעבירות איומים על חיי ראש הממשלה מארק רוטה. על רוי בן ה-51 נגזרו 80 שעות עבודות שירות בפועל, ועוד חודש מאסר על תנאי. התביעה דרשה שעל רוי ייגזרו 10 שבועות בכלא.

רוי הורשע על ציוץ שכתב בטוויטר, ב-3 באפריל בשעה 4:30 בבוקר, ובו הוא הגיב לדיווח על רוטה, וכתב "בקרוב הוא יקבל כדור בראש". רוטה, כך נטען בהולנד, "הרגיש מאוים מאוד" מהציוץ, ורוי נחקר במשטרה, והודה שכתב את הציוץ, אך טען שהוא עצמו לא רואה בו כאיום.

כדורגלן העבר של נבחרת הולנד, בריאן רוי. Ben Radford, GettyImages
"לקצץ את אוכלוסיית העולם ל-5 מיליון אנשים מקסימום". רוי/GettyImages, Ben Radford

בהולנד מסבירים שעל פי רוי, ראש ממשלת הולנד הוא "חלק מקונספירציה ומזימה של מספר מנהיגים שרוצים לקצץ את אוכלוסיית העולם ל-5 מיליון אנשים מקסימום, ולטענתו הם משתמשים בקורונה על מנת להשיג את מטרתם".

רוי נשאל למה הוא התכוון כשאמר שיירו לראש הממשלה בראש, וענה: "שרוטה יוצא להורג. לא על ידי, אבל זה יקרה". בית המשפט קבע שהאמירה של רוי מסוכנת, אך לא מצדיקה מאסר. לרוי היו למעלה מעשרת אלפים עוקבים בטוויטר, אך הוא החליט לסגור את החשבון, וקרא לעוקביו לעקוב אחריו בטלגרם. רוי, כזכור, שיחק באייאקס בין 1987 ל-1992, ואף רשם 32 הופעות במדי נבחרת הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully