וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפסיק לזגזג: מכבי תל אביב רוצה לבנות עקביות באוסטריה

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 13:44

לצד הצגות כמו מול מכבי חיפה ואלשקרט, הצהובים רוצים להציג יכולת טובה סוף סוף גם בחוץ, נגד לינץ (19:45, ספורט3). שחקן: "חוסר היציבות הוא תמרור אזהרה לכולנו, לא צריך להפסיד כדי לנצח במשחק הבא"

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מעבר לניצחון או תיקו חוץ שגם יכול להיות תוצאה טובה נגד לינץ האוסטרית, במכבי תל אביב רוצים הערב (19:45, ספורט3) להתחיל לייצר מומנטום חיובי ועקביות למשך זמן. שרן ייני הודה אתמול במסיבת העיתונאים שלפני המשחק הערב שאין לו תשובות לפערים הכל כך גדולים שקיימים בין משחק למשחק בעונה הזו של הצהובים.

לצד יכולת גבוהה מול מכבי חיפה, או משחק תכליתי ואיכותי מול אלשקרט, מכבי תל אביב פשוט לא היתה קיימת מול בני סכנין במחזור הראשון ונראתה כסטטיסטית גם מול הפועל באר שבע בשבת האחרונה ופערים כל כך גדולים בין משחק למשחק מעידים בדרך כלל על קבוצה לא מספיק טובה. פטריק ואן לוון אמר אתמול באותה מסיבת עיתונאים באיצטדיון בקלגנפורט בו ייערך הערב המשחק, שהוא משוכנע כי השחקנים יקבלו אקסטרה של מוטיבציה אחרי הנפילה בבאר שבע. גם אם זה יקרה הערב, במכבי תל אביב יודעים שלא כך צריכים להיות הדברים.

שחקן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. דני מרון
מחפש ניצחון חוץ ראשון. ואן לוון/דני מרון

"בקבוצה כמו מכבי תל אביב אתה לא צריך להפסיד ולהיות עם הגב אל הקיר כדי לנצח במשחק שאחרי זה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "העובדה שזה קורה לנו העונה יותר מפעם אחת כבר, זה תמרור אזהרה עבור כולנו. חייבים לשמור על עקביות ויציבות חיובית כי כדורגל יודעים לשחק כאן. זה הכל בראש".

ואן לוון ממשיך להאמין בקבוצה שלו. הוא אפילו לא פזל אתמול לכיוון של אלה שיחסרו. אמר שהם יחזרו בקרוב ושכל מי שנמצא ויחליף אותם, לא פחות טוב מאלה שנשארו בארץ. לשחקנים אמר באחת האסיפות השבוע: "מה שהראינו במשחק האחרון בבאר שבע אפילו לא דומה למה שהקבוצה הזו יודעת ויכולה לייצר. לא הבאנו כלום מרמת האימון למגרש".

עוד בוואלה!

שרן ייני: "רוצה לשחק עד גיל 40, אבל לא מפחד לפנות את מקומי"

לכתבה המלאה
שחקני לאסק לינץ. Guenther Iby, GettyImages
לא משוכה בלתי עבירה. שחקני לאסק לינץ/GettyImages, Guenther Iby

לאסק לינץ לא מאריות הכדורגל האוסטרי, בו בעצם יש בעיקר את זלצבורג. אפילו איצטדיון ביתי שראוי לקונפרנס ליג אין לה ולכן היא מדרימה מאות קילומטרים לקלגנפורט כדי לשחק. אבל את הלסינקי היא ניצחה במחזור הראשון של הבית ונראה כי הקרב הערב הוא על מי שאמורה לסיים ראשונה בבית הנוח הזה שקיבלה מכבי תל אביב.

בכל אופן, ואן לוון הזהיר מלחץ גבוה של האוסטרים ומאגרסיביות. מבחינתו זה גם מבחן למשחק מחוץ לבלומפילד התומך. עוד הזדמנות לראות אם גם בלי הבית, יש מה למכור. בסכנין ובבאר שבע בלט הקושי של מכבי תל אביב למצוא את הידיים והרגליים כשהיא כל כך רחוקה מיפו. בינתיים, מכבי תל אביב נעה בין הבינוניות ומטה בליגת העל לקלות באירופה. ביום ראשון מגיעה הפועל ירושלים לבלומפילד ואם הקבוצה תדע לצאת לפגרת הנבחרת עם שני ניצחונות בשתי הליגות, הרבה לחץ יתפוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully