וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסה לבלאט וזוסמן ביורוליג, אולימפיאקוס מחצה את באסקוניה

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 23:47

הרכז קלע 6 ומסר 3 אסיסטים בבכורה, בעוד זוסמן קלע 5 ב-96:64 של אלבה מול ברצלונה. סאשה וזנקוב (16) הוליך את היוונים ל-50:75 על הבאסקים האומללים. הטורקים לא הרשימו בדרך ל-57:61 על הקבוצה מסרביה. ניצחונות גם לווילרבאן וזניט

תקציר הסופרקאפ הספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 83:88/ספורט1

מחזור הפתיחה ביורוליג יושלם הערב (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד סגנית האלופה ברצלונה הביסה 64:96 את אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט. מוקדם יותר השיגה זניט ניצחון דרמטי 69:70 על קאזאן. פנרבחצ'ה ניצחה 57:61 את הכוכב האדום בלגרד. אולימפיאקוס הביסה 50:75 את באסקוניה, בעוד וילרבאן גברה 76:88 על ז'לגיריס.

אוניקס קאזאן - זניט סנט פטרסבורג 70:69

במשחק האחרון בין השתיים ב-VTB ניצחה זניט 76:83, וגם הערב יצאה האורחת עם ידה על העליונה. קאזאן ששבה לבמה המרכזית בכדורסל האירופי לאחר ארבע שנים הוליכה בתום הרבע הראשון, אך לא הצליחה לברוח והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון. המשחק המשיך להיות צמוד,כאשר ברבע האחרון הצליחה הקבוצה של צ'אבי פסקוואל לברוח. קצת פחות משתי דקות לסיום, הוליכה זניט 60:70 וזה היה נראה גמור, אך ריצת 0:9 שכמעט סגרה את הפער לגמרי הלחיצה את האורחת. ניסיון שלשה של זובקוב לא צלח, וזניט נשמה לרווחה עם ניצחון חוץ במחזור הפתיחה של היורוליג.

שחקן פנרבחצ'ה דישון פייר. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
הוביל את פנרבחצ'ה לניצחון קשה. פייר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 57:61

הקבוצה מאיסטנבול, שחוותה לא מעט קשיים בעונה שעברה, עברה גם קיץ לא פשוט, ולבטח תשמח עם הניצחון במחזור הפתיחה, גם אם זה הושג בתום משחק לא מהנה לצפייה. המארחת פתחה עם ריצת 0:14 אך הסרבים חזרו וכפו משחק צמוד. גם כשהטורקים עלו ליתרון שמתקרב לדו ספרתי, האורחת ידעה להישאר צמודה, כאשר פנר הצליחה להבטיח את הניצחון רק בתום דרמה, כאשר ננדו דה קולו החטיא שתי זריקות מהקו במאני טיים בצורה לא אופיינית, אך הכוכב לא ניצלה זאת. דישון פייר הוליך את המנצחת עם 13 נקודות, ניקולה איבנוביץ' קלע 16 למפסידה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

וילרבאן - ז'לגיריס קובנה 76:88

הצרפתים הרשימו מול הליטאים, שעדיין צריכים להתחבר ככל הנראה. אליי אוקובו היה מעל כולם הערב. הגארד של המארחת קלע 23 נקודות בהופעת הבכורה שלו ביורוליג כשדייק ב-9 מ-9 מהשדה! יחד איתו בלטו כריס ג'ונס (14 ו-6 אסיסטים) ויוסופואה פאל עם 12 נקודות ו-9ריבאונדים. המארחת ברחה כבר ל-56:76 בפתיחת הרבע הרביעי, ובסופו של דבר הסתפקה ב-12 הפרש.

סשה וזנקוב יורגוס ברצוקאס אולימפיאקוס. Action Images, מערכת וואלה!
אולימפיאקוס הרשימה מול באסקוניה. וזנקוב עם ברצוקאס/מערכת וואלה!, Action Images

אולימפיאקוס - באסקוניה 50:75

במשחק החד צדדי של מחזור הפתיחה, מחצו השחקנים של ברצוקאס בקלות יתרה את הבאסקים האומללים שנראה היה כאילו הרימו ידיים החל מהרגע הראשון. 13:28 לאולימפיאקוס הייתה התוצאה בסיום הרבע הראשון, ומיד היה נראה שזה לא כוחות. סאשה וזנקוב בלט מעל כולם עם 16 נקודות, כאשר מוסטפה פאל קלע 11 וקוסטס סלוקאס הוסיף 0 ו-5 אסיסטים. בצד השני רוקאס גידראיטיס הוליך את המפסידה עם 15 נקודות.

שחקני אלבה ברלין תמיר בלאט יובל זוסמן. Tilo Wiedensohler, מערכת וואלה!
תבוסה בבכורה ביורוליג. זוסמן ובלאט/מערכת וואלה!, Tilo Wiedensohler

ברצלונה - אלבה ברלין 64:96

אמנם בכדורגל ברצלונה מקרטעת ומגיעה כל פעם לשפל חדש. אך קבוצת הכדורסל של הבלאוגרנה בהחלט העניקה מעט נחת לאוהדים הקטלאנים במחזור הפתיחה של היורוליג. סגנית אלופת המפעל ברחה להפרש דו ספרתי כבר בפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ב-15:28. האורחת מגרמניה לא באמת הצליחה לאיים על הניצחון המקומי, כאשר ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות. תמיר בלאט (6 נקודות ו-3 אסיסטים) ערך בכורה ביורוליג וקיבל טעימה מהרמה הגבוהה. זוסמן הוסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully