וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מעדיפה מאמן מנוסה על פני אוזן: "זה לא יהיה הוגן כלפיו"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 9:52

על אף שאייל סגל מעריך אותו, במועדון כנראה יפנו קודם למועמדים שכבר אימנו בליגת העל, אך הבהירו כי טרם התקבלו החלטות לגבי מחליף לאטפלד

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

יממה חלפה מאז פיטוריו של המאמן ריימונד אטפלד ממכבי נתניה ובמועדון טרם החליטו על זהות המחליף שיגיע. בנתניה הבהירו כי עד כה לא נעשתה פנייה לשום מאמן ועדיין לא התקבלו החלטות בנושא. מה שכן מסתמן, זה שבעיר היהלומים יעדיפו למנות מאמן עם ניסיון, אחד שכבר הדריך מספר קבוצות בליגת העל, וכפי שנכתב אתמול (רביעי), כמעט כל מאמן שנמצא כעת על המדף עשוי לבוא בחשבון, כאשר בין השאר הוזכרו שמותיהם של קובי רפואה, חיים סילבס, שי ברדה וגם מרקו בלבול.

בשלב זה הנטייה היא שלא להחתים מאמן שזו תהיה עונתו הראשונה בבוגרים וזו כנראה הסיבה שאורי אוזן, שמוערך מאוד על ידי הבעלים אייל סגל, הוא לא האופציה הראשונה שיפנו אליה. "בסיטואציה הנוכחית, במצב הקבוצה בטבלה ובזמן שאי אפשר לבצע שינויים עד חלון ההעברות, זה לא יהיה הוגן למנות כעת מאמן שזו תהיה עונת הבוגרים הראשונה שלו", אמר גורם במועדון.

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
למרות הערכתו לאוזן, הוא צפוי לפנות למועמד אחר. סגל/ברני ארדוב

בכל מקרה, מי שיעבירו את האימונים עד המשחק נגד בני סכנין וגם יעמדו על הקווים ביום שבת, הם צמד עוזרי המאמן רן קוז'וק ויובל עזריה שידריכו את הקבוצה עד הגעת מאמן חדש במקומו של אטפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully