וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס קמה לתחייה: "עכשיו חייבים להשתפר בליגה האיטלקית"

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 8:28

הגברת הזקנה חגגה 0:1 על צ'לסי ומקווה כי פתיחת העונה הרעה מאחוריה. אלגרי: "זו נקודת המפנה". מחמאות לקייזה, שהשווה שיא של דל פיירו

תקציר: יובנטוס - אטאלנטה 1:3/ספורט1

יובנטוס קמה לתחייה. אחרי פתיחת עונה שכללה רק שני ניצחונות משישה משחקים בסרייה A, ושלושה ימים לאחר שאיבדה את אלברו מוראטה ופאולו דיבאלה לפציעות, הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי גברה אמש (רביעי) 0:1 על אלופת אירופה צ'לסי ושמרה על מאזן מושלם בתום שני מחזורים בליגת האלופות, בזכות שער של פדריקו קייזה שחיפה על החיסורים בחלק הקדמי.

קייזה, שהפך לאיטלקי הראשון מאז אלסנדרו דל פיירו שמבקיע בארבע הופעות רצופות בהרכב הפותח בליגת האלופות, גם כבש את השער הכי מהיר בתולדות המפעל בפתיחה של מחצית שנייה, כשעשה זאת תוך 10 שניות מהשריקה. במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון, אלגרי ניבא שקייזה, שבדרך כלל משחק באגף ימין, יהפוך בעתיד לחלוץ כמו אביו אנריקו: "הוא ממש לא קרוב ל-100% שלו וזו הייתה הפעם הראשונה שלו כחלוץ מרכזי. אמרתי לו מה אני חושב, הוא יכול לשחק כחלוץ מרכזי או מאחורי החלוץ".

השיא של פדריקו קייזה

העיתונים בארץ המגף חגגו את הניצחון של יובה, שהיה הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים - אך ללא ספק המשמעותי ביותר, בעיקר מבחינה מורלית. "זאת יובה!", התלהבו ב'טוטוספורט', בעוד ה'קוריירה דלו ספורט' נתן את הקרדיט לאלגרי: "הוא ניצח", נכתב בשער.

עוד בוואלה!

ברצלונה הושפלה 3:0 על ידי בנפיקה, רונאלדו כבש שער ניצחון בדקה ה-95

לכתבה המלאה
מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. Jonathan Moscrop, GettyImages
הוציא את הספינה מהסערה. אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

המאמן לא ליקק דבש מאז החזרה שלו לביאנקונרי, אך בליגת האלופות הקבוצה עם שני ניצחונות ללא שערי חובה בפעם הרביעית בתולדותיה בלבד, כאשר השתיים האחרונות היו תחת אלגרי. "עכשיו אנחנו צריכים להביא את הריכוז הזה בשבת, כי יש לנו דרבי נגד טורינו וחייבים לשפר את מצבנו בליגה האיטלקית. זו נקודת המפנה", הוא הבהיר.

עוד הוסיף אלגרי: "מלחים תמיד יודעים להוציא את הספינה מהסערה. הערב זה היה משחק טוב נגד אלופת אירופה. טכנית, היינו יכולים לשחק טוב יותר, אבל סבלנו קצת והחמצנו שתי הזדמנויות במתפרצת. שני משחקים, שש נקודות ואפס שערי חובה, זה צעד חשוב לקראת העפלה וצעד טוב קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully