וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו כבש עוד פסגה: "חזרתי בשביל לעשות היסטוריה"

כוכב מנצ'סטר יונייטד הפך לגדול כובשי שערי הניצחון בתוספת הזמן בליגת האלופות: "זו העבודה שלי". סולשיאר: "הוא נולד למשחק הזה". וגם: המספרים והתגובות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:0/ספורט1

שחקני מנצ'סטר יונייטד עטו על כריסטיאנו רונאלדו אמש (רביעי) בסיום הניצחון 1:2 על ויאריאל במחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות וחיבקו את הגיבור הגדול של המשחק. השדים האדומים פיגרו 1:0 מול הצוללת הצהובה, שגברה עליה בגמר הליגה האירופית בעונה שעברה, אך אלכס טלס השווה ונראה היה שהשתיים הולכות לחלוק נקודה. עם זאת, על כריסטיאנו רונאלדו זה לא היה מקובל.

הפנומן הפורטוגלי עשה את מה שהוא עושה הכי טוב מאז שחזר לאולד טראפורד ובמהלך הקריירה כולה - נמצא בדיוק במקום הנכון בזמן הנכון. הפעם היה שם הכוכב בן ה-36 כדי לדחוק מקרוב את שער הניצחון עבור קבוצתו ולהעניק לה שלוש נקודות ראשונות העונה. בכך השתווה רונאלדו לסרחיו אגוארו בפסגת כובשי שערי הניצחון בליגת האלופות בדקה ה-90 ומעלה, כאשר לשניהם יש שלושה כאלה.

"זו העבודה שלי", אמר רונאלדו ל-BT Sport בסיום. "זה היה משחק קשה מאוד, ויאריאל משחקת כל כך טוב. היו להם הרבה מצבים. אנחנו התקשינו קצת וידענו לפני המשחק שאנחנו חייבים לנצח. הקבוצה הייתה עצבנית למען האמת, וגם היה לנו קצת מזל שהיה חסר במשחק הקודם. אם לא היינו לוקחים שלוש נקודות היום היינו מסתבכים בהעפלה לשלב הבא, אבל עכשיו הכל אפשרי, הכל פתוח ואנחנו חושבים שנעלה. זו הסיבה שחזרתי, כי התגעגעתי למועדון הזה המון. עשיתי כאן היסטוריה ואני רוצה לעשות את זה שוב. אני חייב להודות לכולכם, לא רק בשמי, אלא על התמיכה בכל הקבוצה. זה מה שאנחנו צריכים כשהקבוצה לא משחקת טוב. זה יהיה חשוב מאוד העונה".

התגובות

"כשיש לך את רונאלדו על המגרש, תמיד יש לך צ'אנס להבקיע", אמר לאחר המשחק אולה גונאר סולשיאר המאמן, "הוא כל כך טוב מול השער ומשפיע על כולם - הקהל, השחקנים וכל המועדון. הוא עשה את זה כל כך הרבה פעמים. ראינו מה הוא עשה נגד אירלנד לפני חודש. הוא החמיץ פנדל מוקדם ולא נגע הרבה בכדור, אבל הבקיע שני שערים מדהימים בנגיחות בדקות האחרונות. זה מה שהוא עושה כל הקריירה. הוא נשאר במשחק, הוא נולד למשחק הזה".

ברונו פרננדש אמר בסיום: "זה תמיד קשה לשחק נגד קבוצות ספרדיות. הן טובות עם הכדור ואנחנו יודעים שהמאמן שלהם מכיר את הקבוצות האנגליות. הם שיחקו טוב מאוד והיו מאורגנים בהגנה. עם זאת, אני חושב שאנחנו עשינו עבודה טובה. לפעמים צריך סבלנות ולא ללחוץ כל הזמן. מה שחשוב זה שהשגנו את שלוש הנקודות".

על רונאלדו אמר פרננדש: "הייתה לי ההרגשה שננצח את המשחק לכל אורכו. בסוף, לחלוצים תמיד יש את הדרך להבקיע, וכריסטיאנו עזר לנו שוב".

עוד בוואלה! ספורט

ברצלונה הושפלה 3:0 על ידי בנפיקה, רונאלדו כבש שער ניצחון בדקה ה-95

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
עוד שיא. כריסטיאנו רונאלדו חוגג את שער הניצחון מול ויאריאל/רויטרס

הפרשן ריו פרדיננד סיפר: "רונאלדו שלח לי הודעה וכתב 'לא שיחקתי טוב, אבל ידעתי שאכבוש'. זאת האמונה שיש לו. והשחקנים האחרים ניזונים ממנה. זה מקום נהדר להיות בו".

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו עלה לפסגת כובשי שערי הניצחון בתוספת הזמן בליגת האלופות אותה הוא חולק עם סרחיו אגוארו, כשלשניהם יש שלושה שערים בזמן הפציעות.

* בגיל 36 ו-236 ימים כריסטיאנו רונאלדו הפך לשחקן השני הכי מבוגר בתולדות מנצ'סטר יונייטד שמבקיע במהלך קמפיין אירופי באולד טראפורד. הפורטוגלי שני רק לבריאן רובסון, שעשה זאת בגיל 36 ו-282 ימים מול גלטסראיי ב-1993.

* אלכס טלס הפך לברזילאי השביעי בסך הכל שמבקיע עבור מנצ'סטר יונייטד אחרי קלברסון, רפאלף אנדרסון, פאביו, אנדאס פריירה ופרד.

* לאחר ארבעה מפגשים בין השדים האדומים לצוללת הצהובה בליגת האלופות שהסתיימו ב-0:0, סוף סוף קיבלנו שערים במפגש ליגת האלופות בין השתיים. וגם דרמה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully