וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין מפנטז: "מאמין שאנחנו יכולים לזכות ביורוליג"

30.9.2021 / 6:34

כוכב מכבי תל אביב אופטימי לפני משחק פתיחת העונה מול באיירן (21:05): "היכולת שלי הכי פחות חשובה מאז שהגעתי לכאן". קלויארו נותן הרבה כבוד לגרמנים: "סגל חסר? שחקנים אחרים יתעלו". וגם: כיצד ניסה ווילבקין להשפיע על אותלו האנטר לפני המשחק

תקציר: ריאל מדריד - אוברדוירו 68:78/ספורט 1

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 21:05) את עונת היורוליג שלה במשחק ביתי נגד באיירן מינכן. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הכנה רעועה שכללה גל של קורונה בקבוצה והפציעה של אנטה ז'יז'יץ' שייעדר במהלך החודש הקרוב, אך יפגשו קבוצה שחווה כרגע גל של קורונה עם שישה שחקנים שלא ישחקו במשחק הבכורה של העונה.

במכבי ניסו לשדר לשחקנים במהלך הימים האחרונים כי באיירן עדיין קבוצה מסוכנת עם הרבה נשקים וכי אסור לזלזל בה. "אני מתרגש לקראת המשחק, לא היה לנו קהל בעונה שעברה מלבד הגמר כך ששכחתי קצת מההרגשה", אמר אנג'לו קלויארו לקראת המשחק והתייחס למפגש גם עם חברו מהשנתיים הקודמות אותלו האנטר, "אותלו שחקן חזק, יש לך תמיד מוטיבציה כשאתה משחק נגד הקבוצה הקודמת שלך, הוא יקשה עלינו אבל נהיה מוכנים. באיירן באה עם סגל חסר, אבל אסור שנסתכל על זה, הקבוצות התרגלו לזה. לחצי מהקבוצה שלנו היה את זה. שחקנים אחרים יתעלו. הפתיחה שלנו תהיה חשובה, לא התחלנו טוב בשני המשחקים הראשונים בגביע ווינר, ובגמר כבר עשינו עבודה טובה יותר. אני רוצה להגיע לפלייאוף, כולנו רוצים. זה הפוקוס העיקרי שלנו".

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר עם אנג'לו קלויארו. דני מרון
הפעם הם יריבים. קלויארו והאנטר/דני מרון

סקוטי ווילבקין, כוכבה של הקבוצה בשנים האחרונות, דיבר על החשיבות שלו לקבוצה: "היכולת שלי אולי היא הכי פחות חשובה מאז שהגעתי לכאן, יש לנו קבוצה עמוקה עם הרבה שחקנים שיכולים לקלוע בהרבה דרכים שונות. זה יהיה מעניין לראות איך נהיה ביחד". הגארד התייחס גם ליחסי הכוחות ביורוליג: "אשתי שאלה אותי מי הקבוצות הכי טובות ביורוליג, אמרתי לה שאני לא יודע. אני לא יודע כמה אנחנו טובים, יש לי רעיון בראש שלי, אנחנו נראה במהלך העונה. אני חושב שאנחנו יכולים לזכות בגביע השנה, אבל אני קצת משוחד".

ווילבקין סיפר על הרצון של השחקנים להצליח העונה: "ההנהלה עשתה הרבה כדי לבנות את הקבוצה הזאת, וכולנו רוצים ומאמינים שאנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד העונה". לבסוף הוא סיפר על המפגש עם אותלו האנטר וחשף כיצד ניסה 'להשפיע' עליו לקראת המשחק: "שלחתי הודעה לאות'לו אתמול בלילה ושאלתי אם הוא רוצה לאכול ב'ויטרינה', אולי זה קצת יגביל אותו. הוא אמר שלא, אז הוא מוכן למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully