וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נקנסה ב-20 אלף שקלים בגין פריצת אוהד למגרש

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 20:28

האדומים נענשו על ידי בית הדין בשל אירועי המושבה, ספגו גם קנס של 25 אלף שקל על תנאי. קנסות גם לסכנין וקרית שמונה

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל 0:1/ספורט1

קבוצות ליגת העל התייצבו היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות עבירות שביצעו בתקופה האחרונה.

הפועל תל אביב נענשה בקנס של 20 אלף שקל ועוד 25 אלף על תנאי כשלא צוין עד מתי יעמוד התנאי בתוקף. מדובר בקנס של 15 אלף שקל על פריצת אוהד אל המגרש מכיוון שמדובר בהרשעה שנייה של האדומים בעניין זה העונה ועכשיו זו הפעלת התנאי. בנוסף לכך הפועל תל אביב נענשה ב-5,000 שקל בגין השלכת חפצים והתפרעות אוהדים, כך שבסך הכול מדובר ב-20 אלף שקלים. הדיין נעם ליובין הדגיש בגזר הדין כי "ראוי הוא כי גם הנאשמת תמצה את הדין עם אותו פורע חוק בדרכיה שלה ויש בידיה דרכים רבות לעשות כן".

מכבי פתח תקוה נקנסה ב-3,000 שקל בשל איחור בעלייה לכר הדשא, גיא לוזון ספג אזהרה בשל אותו איחור.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב, ליד אוהד שתקף אותו. אודי ציטיאט
עלה להפועל תל אביב ב-20 אלף שקל. האוהד עם גוטליב/אודי ציטיאט

הראשונה שעמדה לדין הייתה עירוני קרית שמונה. הצפוניים נענשו בשל קריאות גזעניות של אוהד לעבר טימו מוזי מהפועל נוף הגליל, וספגו קנס בגובה 7,500 שקל. קרית שמונה טענה כי "האוהד התחנן על נפשו והוא אב לילדים, מודה באשמה, מתחרט ומצר על מעשיו. הוא הוזהר על ידינו שאם יחזור על כך, הוא יורחק מהמשחקים, המנוי שלו יישלל ונתבע אותו תביעה אזרחית". בנוסף, הודיעה קרית שמונה כי "חיברנו בינו ובין השחקן נשוא הנהמות, הם שוחחו בטלפון בשיחת ועידה והאוהד התנצל בפני השחקן וזה קיבל את סליחות. האוהד אף הזמין את השחקן לפגישת פיוס".

בני סכנין גם עמדה לדין בשל הדברים שנאמרו מצד המועדון נגד השופט במשחק הקבוצה מול מכבי חיפה. הקבוצה הוציאה הודעה לתקשורת בה תקפה את השופט ואף ייחסה לו גזענות, דבר עליו התחרטו במועדון והדובר מונדר חלאיילה אמר: "בלהט הדברים הכנסנו להודעה מילים כגון גזענות או ידיים לא נקיות, שאפשר היה לנסחן אחרת, להביע ביקורת בלי להתייחס לגזענות או מזיד". סכנין נקנסה ב-7,500 שקל ו-15 אלף שקל על תנאי למשך שנה.

ההחלטה בנוגע להפועל באר שבע וחפץ שנזרק כביכול מיציע אוהדיה נדחתה עד שהתובע יבדוק עם השופט האם ניתן לדעת בוודאות כי מדובר באוהד הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully