וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני NBA שמסרבים להתחסן לא יקבלו שכר על משחקים שיפספסו

הסנקציות בעקבות הסערה: דובר הליגה הודיע כי שחקנים שלא יצייתו לחובת ההתחסנות שקיימת בחלק מהמדינות בארה"ב, יספגו עונשים

לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק מתאמנים לקראת פתיחת העונה/מתוך הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

אחרי הסערה, מגיעות הסנקציות: ה-NBA הודיעה הערב (רביעי) כי כל שחקן שמסרב להתחסן ויחמיץ משחקים, לא יקבל שכר בעבור חלק מימי העבודה. לפי ההודעה של דובר הליגה מייק באס, הליגה הטובה בעולם תפעיל סנקציות נוספות נגד מתנגדי החיסונים, שעוררו סערה בימים האחרונים.

לפי דיווחים, רק 90 אחוז מהשחקנים ב-NBA חוסנו במנה אחת ומעלה, ובין 50 ל-60 שחקנים לא התחסנו כלל. הבולט שבהם הוא קיירי אירווינג, סגן ראש ארגון השחקנים, שלפי דיווחים משפיע על שחקנים אחרים ומשכנע אותם להימנע מלהתחסן. בראדלי ביל הוא שחקן בולט נוסף שהודיע בפומבי כי לא התחסן, בעוד לברון ג'יימס אמר שהתחסן, אבל סייג והודה ש"היו לי ספקות בעניין".

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. Patrick Smith, GettyImages
ייאלץ לשאת בהשלכות. בראדלי ביל/GettyImages, Patrick Smith

בחלק מהמדינות בארצות הברית קיימת חובת התחסנות, ושחקנים שלא מחוסנים ואמורים לשחק באותה מדינה, לא יוכלו לקחת חלק במשחקים. כך, למשל, בניו יורק ובסן פרנסיסקו חובה להציג אישור התחסנות כדי להיכנס לאירועי ספורט ותרבות. השחקנים שלא התחסנו לא ייקחו חלק במשחקים שמתקיימים בערים הללו.

מלבד קיירי אירווינג ובראדלי ביל, שחקנים נוספים בליגה הודיעו שלא התחסנו ושאין בכוונתם לעשות זאת, על אף המחיר שהם עשויים לשלם. גם אנדרו וויגינס מגולדן סטייט וג'ונתן אייזק מאורלנדו הצהירו שלא התחסנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully