וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר צפוי לעלות עם שלושה בלמים: "יכולים לעמוד בקצב שלהם"

29.9.2021 / 19:54

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק בקונפרנס ליג, פלאניץ': "מרגיש חיבור חזק לאוהדים". בן שהר חוזר אצל בכר, אבו פאני, לביא וסטריין בחוץ, אורס פישר ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים חמישי, 22:00, ספורט4)

מחזור 2הסתיים30/09/2021
אוניון ברלין
  • ווגלסאמר (33)
  • ברנס (48)
  • אווניי (76)
0
    מכבי חיפה
    תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

    מכבי חיפה רוצה לאגור עוד נקודות בבית ה' המאתגר בקונפרנס ליג. אלופת ישראל תתארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט4) באצטדיון האולימפי בברלין אצל אוניון ברלין אחרי ה-0:0 עם פיינורד, ותקווה להמשיך את המומנטום אחרי ניצחון הליגה על מכבי פתח תקוה למרות רשימת הפצועים. מוחמד אבו פאני, נטע לביא וריאן סטריין ייעדרו, אבל ברק בכר יקבל בחזרה את בן שהר שחזר לפעילות מלאה.

    בכר צפוי להעלות שלושה בלמים, כשחוסה רודריגס יוסט לעמדה אחורית ומוחמד ג'אבר הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. בחוד צפוי גודסויי דוניו לקבל עדיפות על בן שהר שחוזר מפציעה.

    בן שהר שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
    יעמוד לרשותו של ברק בכר. בן שהר/מאור אלקסלסי

    מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק כשהמאמן ברק בכר והבלם בוגדן פלאניץ' עונים על שאלות. בכר אמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה מהבונדסליגה וברור שהמשחק הוא הרבה יותר קצבי ומהיר, אבל הוכחנו נגד פיינורד שאנחנו יכולים להשתלב ברמה הזו. אני מאמין שגם הפעם נראה שאנחנו יכולים להשתוות לקצב הגבוה של אוניון ברלין ושיהיה משחק טוב. אנחנו מכירים את אוניון ואת הסגנון שלה, ננסה לעשות הכול כדי לא לאפשר לה לשחק את המשחק שלה ולייצר את המצבים שלה. הם משחקים הגנתי בליגה שלהם ואנחנו התקפי אצלנו? זאת שאלה טובה. אין ספק שעומס המשחקים משפיע ולצערי יש לנו כמה פצועים וזה משבש את היכולת לבצע רוטציות, אבל אין תירוצים. אנחנו עושים רוטציות ושינויים, אני יכול להבטיח ל-1,500-1,000 האוהדים שנעשה הכול כדי לנצח. הסגל לא קצר פשוט יש כמה פציעות, במיוחד בחלקים מסוימים וזה מאלץ אותי להתאים את השיטה לשחקנים הקיימים. היינו בבוקר באנדרטת השואה בברלין וזה משהו מרגש מאוד, קיבלנו סיור קצר בגשם. קרו פה זוועות, זה לא עוד משחק בשבילנו".

    פלאניץ' הוסיף: "אנחנו מתכוננים לכל משחק בצורה שונה וכמובן שנתכונן שונה מאיך שאנחנו מתכוננים בליגה. אוניון חזקה מאוד במצבים הנייחים וכובשת הרבה שערים מהם. נעשה הכול כדי להקשות עליהם במצבים הנייחים. אני מרגיש חיבור לאוהדים, הם נותנים לי הרבה אהבה מהרגע שהגעתי ולא רק בשבועות האחרונים. אני מנסה לעשות את המיטב במגרש כדי להחזיר להם על האהבה הזו. לא אשחק הכי טוב בכל משחק, אבל תמיד אתן הכול ואני מקווה שהם עדיין יאהבו אותי. ננסה להיות ממושמעים ולהראות משחק טוב כמו נגד פיינורד, להיות אגרסיביים מול קבוצה קשה. אני לא רוצה לדבר על ציפיות, אנחנו חושבים רק ממשחק למשחק. כשנהיה לקראת סיום שלב הבתים נדע יותר".

    עוד בוואלה!

    כ-1,000 אוהדי מכבי חיפה יצאו לברלין, בצוות המקצועי נוטים שלא לפתוח עם מוחמד

    לכתבה המלאה
    מקס קרוזה שחקן אוניון ברלין. Martin Rose, GettyImages
    מקס קרוזה מחכה למכבי חיפה/GettyImages, Martin Rose

    אוניון מגיעה למשחק במצב רוח משופר, אחרי שקטעה במחזור האחרון של הבונדסליגה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וגברה 0:1 על ארמיניה בילפלד. הקבוצה של אורס פישר מצפה ל-25 אלף צופים באצטדיון האולימפי שמהווה את הבית החלופי של הקבוצה, ותחסר את טימו באומגרטל (סבל מזעזוע מוח במחזור הליגה האחרון) ופול יקל. לפי הדיווחים, פישר עשוי להחליף מערך ולעבור משלושה שחקני הגנה לארבעה. אפשרות נוספת היא הסטתו של המגן יוליאן ריירסון לעמדת הבלם.

    פישר אמר לקראת האימון המסכם הערב ש"אם אנחנו רוצים להתברג באחד משני המקומות הראשונים בבית, אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות. מחר צריך לקחת את כל השלוש, ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

    הרכבי הקבוצות

    קהל: 23342

    במשחק המקביל בבית ה' של הקונפרנס ליג ייפגשו פיינורד וסלביה פראג בהולנד. הצ'כים ינסו לשמור על מאזן מושלם אחרי ה-1:3 על אוניון במחזור הפתיחה, פיינורד תחפש ניצחון ראשון אחרי ה-0:0 בישראל.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully