וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-1,000 אוהדי מכבי חיפה יצאו לברלין, בצוות המקצועי נוטים שלא לפתוח עם מוחמד

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:09

כמות מכובדת של אוהדים תלווה את הירוקים במשחק החוץ מול אוניון ברלין בקונפרנס ליג (22:00, ספורט4): "אם לא הקורונה, אלפים היו מגיעים". ג'אבר בתמונת ההרכב. בקבוצה ביקרו באנדרטת השואה בברלין

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

במכבי חיפה ישלימו היום (רביעי) את ההכנות למשחק מחר (22:00, ספורט4) מול אוניון ברלין בקונפרנס ליג. במהלך היום יצאו אוהדי מכבי חיפה במספר טיסות לברלין, כדי לתמוך באלופה במשחק החוץ בבירת גרמניה. ההערכה היא שמעל ל-1,000 צופים יהיו באצטדיון. "אם לא היה את עניין הקורונה, אנחנו מעריכים שהיו מגיעים אלפים למשחק", טען גורם במועדון. "אין ספק שהקהל שלנו מוכיח פעם אחר פעם את האיכויות שלו".

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה. מאור אלקסלסי
חוזר לעניינים. טואטחה/מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, עושה רושם שבצוות המקצועי יחזירו להרכב את חוסה רודריגס כשההתלבטות הגדולה היא בין עלי מוחמד לבין מחמוד ג'אבר, כאשר הנטייה היא לתת לקשר הניז'רי מנוחה ולפתוח עם ג'אבר.

בקבוצה מרוצים מהחזרה לעניינים של טאלב טואטחה. "טאלב שחקן מצוין ועל זה לאף אחד לא היה ספק", הסביר גורם במועדון. "ברגע שיש תחושה שהוא שם את המרירות מאחוריו ושהוא רוצה לחזור לעניינים, אז אפשר להשתמש בו". טואטחה נרשם למשחקים באירופה למרות שלא היה בתוכניות וכעת במכבי חיפה יוכלו להשתמש בו גם במשחק מחר ובכלל במהלך הקמפיין האירופי. אגב, גם בנבחרת ישראל עוקבים אחרי החזרה של המגן לעניינים, ואם הוא יחזור להיות שחקן משמעותי אצל הירוקים הוא צפוי לחזור גם לסגל הנבחרת.

שחקני מכבי חיפה בגרמניה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה בביקור באנדרטת השואה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הקבוצה ערכה היום ביקור מרגש באנדרטת השואה בברלין. נשיא המועדון, יעקב שחר, סגנו, עוזי מור, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה, הגיעו לביקור במקום ושמעו הסבר על בניית האנדרטה והחשיבות שלה.

הנשיא שחר אמר לשחקנים: "זו הפעם השניה שהמועדון שלנו משחק נגד קבוצה מהבונדסליגה. בפעם הקודמת ביקרנו במחנה הריכוז דכאו, הפעם באנו לבקר באנדרטה הזו. עצם העובדה שאנחנו משחקים כשווים לאלה שמארחים אותנו, אומרת הכל. אומרת שאנחנו - ניצחנו. אנחנו נארח אותם גם אצלנו ואם תהיה את האפשרות, נארח אותם גם ביד ושם, שייראו וילמדו על עברם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully