וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "לא רציתי לעזוב את ויאדוליד כשהיא בליגה השנייה"

החלוץ הסביר מדוע נשאר בספרד לאחר הירידה: "רציתי להרגיש כמו בבית, זה המועדון עבורי. לא רציתי לעזוב את הצוות והאוהדים כשהם למטה". על המאמן: "זה לא סוד שיש לנו חיבור טוב. אני יודע שאני יכול לתרום יותר"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

שון וייסמן שבר בסוף השבוע בצורת של חודש בה לא הבקיע במדי קבוצתו, כאשר ויאדוליד מהליגה השנייה בספרד גברה 0:2 על אלקורקון. החלוץ הישראלי בישל את השער הראשון במפגש, הכפיל את היתרון בדקה ה-86, וחתם ברגל ימין את חודש ספטמבר שלא היה טוב עבור הקבוצה. הסגולים הפסידו את שלושת המשחקים הראשונים שלהם בחודש ולא הצליחו להבקיע, עד שהגיע הניצחון הנחוץ בראשון האחרון.

הקבוצה של הישראלי נמצאת עם הפנים קדימה ליום שישי, אז ויאדוליד תצא למשחק חוץ נגד פונפרדינה. וייסמן נכח במסיבת העיתונאים לקראת המשחק וסיפר על ההחלטה להישאר במועדון על אף נשירתו לליגה השנייה: "רציתי להיות כמו בבית ואני מרגיש שזה המועדון עבורי. לא רציתי לעזוב את הקבוצה, את הצוות ואת האוהדים כשהם למטה. היה לי ברור שאני רוצה להמשיך גם בליגה השנייה".

שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
שבר בצורת קבוצתית ואישית. שון וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

לאור העובדה שוויאדוליד חוותה מומנטום שלילי, וייסמן שמח מהניצחון בעיקר עבור מאמנו, פאצ'טה: "אני אוהב את המאמן, הוא נהדר. זה לא סוד שיש לנו חיבור טוב. אני שמח במיוחד עבורו על הניצחון האחרון כי הוא היה צריך את זה".

כאמור, במהלך הניצחון על אלקורקון שבר וייסמן בצורת של חודש במדי הקבוצה, הבקיע את שערו השני העונה בליגה ובישל לראשונה. לאחר השער של הישראלי נרשם אירוע די חריג, כאשר חברו לקבוצה, אוסקר פלאנו, נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מתוסכל ולא חוגג עם חבריו לקבוצה. הספרדי ספג ביקורות שאף גרמו לו למחוק את חשבון הטוויטר האישי, אך וייסמן צינן והדגיש כי לא עבר חתול שחור בין השניים: "אין לי בעיה איתו. כנגמר המשחק הוא בא אליי ובירך אותי על השער, אנחנו מסתדרים טוב".

על יכולתו האישית מאז פתיחת העונה אמר החלוץ הישראלי: "זה נכון שכבשתי במשחק האחרון, אך זה לא מספיק כי יכולתי להבקיע יותר. אני לא לחלוטין מרוצה מעצמי כי אני יודע שאני יכול לתרום יותר. אני צריך להמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully