וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריימונד אטפלד קיבל כל מה שביקש, אבל הקבוצה נראתה רע"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 13:46

במכבי נתניה הסבירו את ההחלטה לפטר את המאמן ההולנדי: "הקבוצה שיחקה כדורגל שבלוני ולא כדורגל שהקהל רצה לראות. זה כדורגל שקל מאוד ללמוד לשחק נגדו והיה גם קל להבקיע מולנו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

המאמן ההולנדי ריימונד אטפלד פוטר היום (רביעי) ממכבי נתניה אחרי ארבעה מחזורים בלבד, כשהקבוצה נמצאת במקום אחרונה בטבלה עם שתי נקודות בלבד וללא ניצחון. אחרי ההפסד להפועל חדרה בשבת, הרוחות במועדון סערו וכבר אז היה ברור שמעמדו של אטפלד התערער מאוד. נתניה נראתה רע, רחוק מאוד ממה שציפו במועדון לראות מהקבוצה שנבנתה. אבל הבעלים אייל סגל, שבעצמו עבר ערב לא נעים בלשון המעטה, החליט לקחת לעצמו מספר ימים למחשבה, כדי לא לקבל החלטה בזמן שהוא כעוס ועצבני, הן על תוצאת המשחק והן על האירועים שהוא עצמו חווה עם כוח המשטרה באצטדיון, עוד לפני המשחק.

בקיץ האחרון לא היה אחד במועדון שלא המליץ או אפילו לחץ על אייל סגל להאריך את חוזהו של אטפלד אחרי העונה שעברה. סגל התלבט והתלבט ובסופו של דבר החליט להאריך את חוזהו של ההולנדי בעונה נוספת. ההחלטה להיפרד מאטפלד, התבשלה כך מסתבר, כבר מספר שבועות והעובדה שלא היה שינוי ביכולת של הקבוצה ובאיך שדברים התנהלו על המגרש, הביאה לכך שכבר אחרי המחזור הקרוב, יהיה בנתניה מאמן חדש.

היו נורות אדומות שנדלקו כבר במהלך משחקי גביע הטוטו. הקבוצה נראתה רע, שחקנים לא שיחקו בעמדות הראויות להם והיו גם כאלה שחשבו ששיטת ה-4-3-3 שההולנדי התעקש לדבוק בה בכל משחק מחדש, לא רק שלא הצליחה, אלא גם פגעה בקבוצה ועשתה עוול לשחקנים. הבעלים סגל אוהד שרוף של מכבי נתניה ומעבר לתוצאה כזאת או אחרת, היה חשוב לו לראות קבוצה שמחה על המגרש, כזאת שמשחקת כדורגל התקפי, שמשתלבים בה שחקנים צעירים, כשבפועל הדברים היו רחוקים מכפי שציפה.

ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זה היה באוויר. אטפלד/ברני ארדוב

"הקבוצה שיחקה כדורגל שבלוני, זה לא היה כדורגל שהקהל היה נהנה לראות", אמרו במועדון. "זה כדורגל שקל מאוד ללמוד לשחק נגדו והיה גם קל להבקיע מולנו. אטפלד קיבל כל מה שביקש, כל שחקן שהוא רצה הבאנו לפה, אבל הקבוצה נראתה רע".

לכך צריך גם להוסיף את מערכת היחסים העכורה שהייתה בין אטפלד לבין הקהל של נתניה. מבחינת האוהדים, גורלו של המאמן נחרץ כבר במשחק הרשמי הראשון של העונה. בסיום ההפסד להפועל ירושלים בגביע הטוטו ואחרי שהאוהדים קראו בוז וקיללו חלק מהשחקנים, התעמת אטפלד עם אחד מהם ועל פי טענות האוהדים, אף סימן לאוהד בתנועות ידיים לבוא ולפגוש אותו מחוץ לאצטדיון. בהנהלה מאוד לא אהבו את התנהגות המאמן ומאז אותו יום גם הקהל מחק אותו וקרא לפיטוריו.

כעת יחפש הבעלים סגל מאמן חדש, כאשר רשימת המועמדים ארוכה וכוללת למעשה כל אחד מהמאמנים הבכירים שנמצאים על המדף. חיים סילבס, קובי רפואה, שי ברדה, מרקו בלבול, סלובודאן דראפיץ' וגם אורי אוזן שמוערך מאוד על ידי הבעלים, ששומר לו חסד נעורים כמי שגדל ושיחק במועדון הצהוב-שחור. בכל מקרה במשחק הקרוב נגד בני סכנין ביום שבת יעמדו צמד העוזרים רן קוז'וק ויובל עזריה על הקווים והמאמן החדש, מי שזה לא יהיה, יתחיל את עבודתו רק אחר כך. אגב שלושת המשחקים של נתניה לאחר הפגרה יהיו נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, כך שלמאמן החדש מצפה טבילת אש בהחלט לא פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully