וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבת הפצועים מתארכת: ריקן קרע את שריר התאומים ולא המריא לאוסטריה

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 13:46

קשר מכבי תל אביב סובל מקרע קטן בשריר ויחמיץ את המשחק נגד לאסק לינץ בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט3). ההערכה היא שהוא יחזור לפעילות מלאה בתוך שלושה שבועות. כ-400 אוהדים יתמכו בצהובים

תקציר: מכבי תל אביב - אלשקרט 1:4/ספורט 1

אחרי הפציעה של עידן נחמיאס בשבת האחרונה במשחק מול הפועל באר שבע, פצוע נוסף חדש למכבי תל אביב. מדובר באבי ריקן שקרע באימון שלשום את שריר התאומים ולא יצא הבוקר (רביעי) עם הקבוצה לאוסטריה למשחק מול לאסק לינץ במסגרת המחזור השני של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט3).

ריקן סובל מקרע קטן בשריר התאומים וההערכה היא שבתוך שלושה שבועות הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה. בכל מקרה, הקשר יחמיץ את המשחק מול הפועל ירושלים במחזור הקרוב ביום ראשון ואולי גם את המשחק שאחרי פגרת הנבחרת.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקווה לחזור אחרי פגרת הנבחרות. אבי ריקן/ברני ארדוב

ריקן ונחמיאס, הפצועים הטריים של מכבי תל אביב, מצטרפים אל אייל גולסה, אנריק סבוריט ומאור קנדיל שגם לא המריאו לאוסטריה. במכבי תל אביב מקווים מחר להמשיך את הפתיחה המצוינת בקונפרנס ליג ולחזור עם משהו גם מאוסטריה. כזכור, מכבי תל אביב ניצחה את אלשקרט אלופת ארמניה במחזור הראשון במשחק שנערך בבלומפילד לפני כשבועיים.

כ-400 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק והם המריאו כבר אתמול וגם היום בבוקר. הקבוצה נחתה בעיר קלנגפורט, שם ייערך המשחק כיוון שהאיצטדיון בלינץ לא מאושר למשחקים בקונפרנס ליג. הצהובים יסעו למלון בעיר שם ישהו עד אימון הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully