וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן זועמת על הפנדל, פיולי: "לשופט לא היה ערב מוצלח"

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 9:10

הרוסונרי טוענים שהפנדל של סוארס היה צריך להיות מבוטל על ידי אנשי ה-VAR בגלל שגם למאר נגע ביד. המאמן תקף את צ'קיר: "כל החלטה של 50-50 נשרקה לטובתם"

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

מילאן הגדולה חיכתה הרבה שנים כדי לחזור לליגת האלופות, אלא שפתיחת הקמפיין הנוכחי שלה מתסכלת במיוחד. אחרי שהובילה באנפילד והפסידה לליברפול, מילאן פתחה טוב גם מול אתלטיקו מדריד והובילה מרגלי רפאל לאאו. אלא שאז פרנק קסייה הורחק בצהוב שני ואתלטיקו עשתה מהפך מאוחר מאוד משער של אנטואן גריזמן בדקה ה-84 ופנדל של לואיס סוארס עמוק בתוספת הזמן.

במילאן וגם בתקשורת האיטלקית זועמים על הפנדל שהוענק לקולצ'ונרוס בעקבות נגיעת יד של פייר קאלולו הצעיר. הטענה שלהם היא שתומא למאר שהתעמת עם קאלולו על הכדור, נגע ביד לפני קאלולו כך שאנשי ה-VAR היו צריכים להתערב ולפסול את הפנדל הזה, שבכלל לא היה צריך להישרק.

שחקני מילאן מאוכזבים לואיס סוארס חוגג. GettyImages
היה פנדל או לא? שחקני מילאן מאוכזבים על רקע החגיגה של אתלטיקו/GettyImages

"אני לא חושב שלשופט היה ערב מוצלח במיוחד, אנחנו קופחנו", כך אמר לאחר המשחק סטפנו פיולי מאמנה של מילאן, "היינו צריכים לשחק אחרת בעקבות ההרחקה ועדיין היינו קרובים מאוד לנצח. זה מאכזב".

המאמן המשיך לתקוף את השופט הבכיר צ'קיר שניהל את המשחק הזה ואמר: "זה לא רק הפנדל והאדום, כל החלטה של 50-50 הלכה לכיוון שלהם. עם קצת יותר ריכוז בשער של גריזמן, היינו יכולים למנוע אותו ולנצח. היה חסר לנו ממש קצת כדי להשיג תוצאה חיובית".

למילאן, שבאמת נראתה טוב אך הפסידה את שני משחקיה עד כה באלופות, מצפה כעת משחק חוץ קשה בסרייה א' נגד אטאלנטה החזקה. לאחר מכן היא תארח את ורונה ואז תצא לפורטוגל למשחק חוץ נגד פורטו, שאותה היא חייבת לנצח אם היא רוצה לחזור למאבק על המקום השני בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully