וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצר: זלאטן איברהימוביץ' זומן לנבחרת שבדיה בגיל 40

על אף שפציעות הגבילו אותו למשחק אחד בלבד העונה, הכוכב שיחליף קידומת בסוף השבוע שב למדים הלאומיים. מאמן הנבחרת: "הוא מתאושש מפציעה אך מתקדם מיום ליום"

מילאן - ונציה 0:2/ספורט1

על אף שפציעה גרמה לו להחמיץ את יורו 2020, הפרק של זלאטן איברהימוביץ' בנבחרת שבדיה לא הגיע לסיומו. היום (שלישי) פרסם המאמן יאנה אנדרסון את סגל הנבחרת לקראת חלון הנבחרות הקרוב, והוא בחר לזמן את החלוץ הוותיק שיחגוג באת יום הולדתו ה-40 בשבת הקרובה.

גם את העונה הנוכחית החל איברהימוביץ' עם סדרת פציעות, ולמעשה הפעם היחידה בה שותף העונה במשחק הרשמי הייתה ב-12 בספטמבר, אז הבקיע ב-0:2 הביתי על לאציו. למרות שנעדר ממשחקי קבוצתו בשבועות האחרונים, המאמן יאן אנדרסון נימק מדוע זימן את הכוכב: "החלטתי לזמן אותו כי אני חושב שהוא יכול להיות משותף ולתרום לנו. הוא מתאושש מפציעה, אך מתקדם מיום ליום ואנחנו נראה אותו בשבוע הבא".

שחקן נבחרת שבדיה, זלאטן איברהימוביץ'. Michael Campanella, GettyImages
ישחק בנבחרת בעשור החמישי לחייו. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages, Michael Campanella

כזכור, איברהימוביץ' רשם במרץ האחרון הופעות ראשונות במדים הלאומיים אחרי כמעט חמש שנים. החלוץ הודיע על פרישה מנבחרת שבדיה בסיום יורו 2016, אך כאשר הסקנדינבים העפילו למונדיאל 2018, צצו ספקולציות לפיהן איברהימוביץ' רוצה לחזור, אך הקאמבק לא הבשיל.

שבדיה נאבקת על ההעפלה האוטומטית למונדיאל 2022 בעיקר עם נבחרת ספרד, שמוליכה את הבית בפער של ארבע נקודות אך עם שני משחקים עודפים. במפגש הישיר היחיד שנערך בין הנבחרות עד כה בבית, השבדים ניצחו בביתם 1:2. בחלון הקרוב, שכאמור ייערך כשאיברהימוביץ' כבר בעשור החמישי לחייו, שבדיה תארח את קוסובו ב-9.10 ואת יוון ב-12.10.

איברהימוביץ' הינו מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 62 כיבושים, ומדורג במקום השישי בטבלת ההופעות עם 118 משחקים במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully