וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ארגנטינה ואיטליה ייפגשו בטורניר "אלוף האלופים" חדש

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 18:08

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין אופ"א לקונמבול, אלופות אירופה ודרום אמריקה ישחקו זו מול זו ביוני 2022. המפגש ייערך בנאפולי?

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

התאחדויות הכדורגל באירופה ובדרום אמריקה, אופ"א וקונמבול, הכריזו היום (שלישי) באופן רשמי על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן, אשר במסגרתו יתקיים משחק "אלוף האלופים" בין זוכות היורו והקופה אמריקה. למעשה, מדובר בגרסה חדשה של הגביע הבין-יבשתי, שהתקיים בכדורגל המועדונים עד שנת 2024 בין הזוכות בליגת האלופות וגביע ליברטדורס.

כבר לפני כחודשיים וחצי עלו דיווחים על כך שהארגונים ניהלו מגעים לקיום מפגש בין אלופות דרום אמריקה ואירופה - ארגנטינה ואיטליה. שתי הנבחרות ישחקו זו מול זו בחלון שיתקיים בחודש יוני הקרוב, כאשר המפעל החדש ייערך גם בשנים שלאחר הטורנירים היבשתיים הבאים, ב-2025 וב-2029.

צפו בנבחרת ארגנטינה זוכה בקופה אמריקה

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

טרם נקבע היכן ייערך המפגש בין האלביסלסטה לאזורי ועל אף ההשערות שהמשחק ייקרא "גביע דייגו מראדונה" לזכרו של הכוכב שהלך לעולמו בחודש נובמבר האחרון, בעקבות העובדה שארגנטינה ואיטליה הן המדינות שבהן מראדונה הטביע את חותמו יותר מכל, בהודעה הרשמית לא הוזכר שם כלשהו למפעל החדש. עם זאת, לא מן הנמנע כי המשחק יתקיים באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, מגרשה הביתי של נאפולי.

מעבר לכך, נודע כי בלונדון בירת אנגליה ייפתח משרד לקונמבול ולאופ"א, שממנו ינוהלו הפרויקטים המשותפים לשתי ההתאחדויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully