וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו רוג'ר האנט, חלוצה האגדי של ליברפול ואלוף העולם

האנט נותר עד היום מלך השערים של האדומים בליגה וסגן מלך השערים בכל המסגרות. זכה במונדיאל 1966. מת בגיל 83. ראש: "תמיד הסתכלתי לעברו". קראגר: "הפך את ליברפול למועדון שהוא היום"

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 3:3/ספורט1

כדורגלן ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר, רוג'ר האנט, הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 83. חלוץ העבר שיחק לאורך מרבית הקריירה במדים האדומים ועד היום הוא סגן מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם 285 כיבושים בכל המסגרות - שני רק לאיאן ראש. בליגה הוא עדיין מלך השערים של כל הזמנים עם 244 גולים.

האנט היה חלק מהקבוצה הגדולה של ביל שאנקלי בשנות ה-60. הוא זכה איתה באליפויות בעונות 1963-64 ו-1965-66 ובגביע האנגלי ב-1965. כמו כן, היה חלק מנבחרת אנגליה שזכתה במונדיאל ב-1966. הוא שיחק בכל ששת המשחקים של נבחרת שלושת האריות בטורניר וכבש שלושה שערים, שלושתם בשלב הבתים. הוא סיים את הקריירה בבולטון

מאז 2018 מתו בזה אחר זה גורדון בנקס, ריי ווילסון, נובי סטיילס, ג'קי צרלטון, פיטר בונטי, ג'ימי ארפילד, מרטין פיטרס, נורמן האנטר, ג'ימי גריבס וכעת האנטר - כולם חברים בסגל של נבחרת אנגליה זוכת מונדיאל 1966.

מתוך אותו סגל שכלל 22 שחקנים, נותרו רק שישה בחיים: ג'ף הרסט, בובי צ'רלטון, ג'ורג' כהן, רון פלאוארס, טרי פיין וג'ורג' איסטהאם.

שחקן ליברפול לשעבר רוג'ר האנט. Evening Standard, GettyImages
עוד כדורגלן אגדי הלך לעולמו. האנט/GettyImages, Evening Standard

אחד החלוצים הגדולים הגדולים בתולדות ליברפול, איאן ראש, ספד: "עצוב לשמוע על פטירתו. זה מישהו שתמיד התסכלתי לעברו. הוא היה כובש שערים נפלא, ג'נטלמן אמיתי על המגרש ומחוצה לו". בלם העבר של האדומים, ג'יימי קראגר, הוסיף: "הוא אחד הכובשים הגדולים שראה המועדון. יחד עם שאר האגדות משנות השישים, האנט הפך את ליברפול למועדון שהוא היום".

אגדת נבחרת אנגליה, גארי ליניקר, הוסיף: "עצוב לשמוע שעוד אחד מהאגדות של מונדיאל 1966 עזב אותנו. רוג'ר היה חלוץ נפלא עבור ליברפול ונבחרת אנגליה. הוא אולי נפטר אבל ההישגים שלו ייזכרו לנצח".

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר היום: "אלו חדשות כל כך עצובות. לצערי זה נראה שאנחנו מקבלים חדשות כאלו בתדירות גבוהה בתקופה הזו. סיפרו לי שבקופ כינו אותו 'סר רוג'ר' הרבה לפני שהוא קיבל תואר, שהוא היה סקורר שמעולם לא הפסיק לעבוד על המגרש למען הקבוצה. אני משוכנע שהוא היה יכול למצוא מקום גם בקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully