וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה והפועל חיפה מתחילות את דרכן במוקדמות היורופקאפ

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 22:03

הכתומים, מחזיקי הגביע, ישחקו באסטוניה נגד פארנו המקומית (ד', 20:00). האדומים נגד ייניסיי קרסניורסק ברוסיה (ד', 16:00)

עירוני נס ציונה והפועל חיפה יקוו לעשות מחר (רביעי) צעד משמעותי לעבר שלב הבתים של היורופקאפ, כשיתמודדו בשלב חצי גמר מוקדמות המפעל. הפועל חיפה תפגוש את ייניסיי קרסניורסק הרוסית בבועה שנערכת ברוסיה, ואילו עירוני נס ציונה תפגוש את פארנו האסטונית שתתמודד מולה בחצי הגמר בבועה באסטוניה. אם הקבוצות יצליחו לעבור את חצי הגמר, הן ישחקו ביום שישי על כרטיס לשלב הבתים של המפעל, שיחל בעוד שבועיים.

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין. קובי אליהו
משחק היסטורי. חסין/קובי אליהו

הפועל חיפה - ייניסיי קרסניורסק (16:00)

האדומים של אלעד חסין לא הרשימו ברבע גמר גביע ווינר נגד הפועל אילת אך למשחקי מוקדמות היורופקאפ יצאו עם הרבה ביטחון שיש באפשרותם לתפוס מקום בשלב הבתים. חיפה הגיעה כבר ביום שני בבוקר לרוסיה אחרי מסע ארוך שכלל טיסת המשך במוסקבה.

"אנחנו יום לפני משחק אימון היסטורי, הפועל חיפה חוזרים למשחקים בגביע אירופה אחרי 32 שנה", אמר המאמן אלעד חסין לקראת המשחק, "כולם דרוכים ונרגשים, עשינו תדרוך וידאו, מתאמנים עכשיו לפני המשחק, עושים את ההכנה הרגילה שלנו, נבוא לייצג את הפועל חיפה בכבוד".

ייניסיי קרסניורסק של דראזן אנזולוביץ' הקרואטי משתתפת באופן קבוע במפעלי פיב"א בשנים האחרונות, והפועל חיפה היא הקבוצה הישראלית השלישית שמגיעה לעיר אחרי מכבי ראשון לציון והפועל חיפה. השמות המוכרים בקבוצה הם ריון בראון (30, 1.98) אקס הפועל תל אביב, בוריס סבוביץ' הסרבי הוותיק (34, 2.08) והרכז קספר וור (31, 1.78) מכוכבי הליגה האוסטרלית בשנים האחרונות.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן. קובי אליהו
המסע להגנה על התואר מתחיל. טל דן/קובי אליהו

עירוני נס ציונה - פארנו / וינה (20:00)

הכתומים, מחזיקי היורופקאפ למי שהספיק לשכוח, נאלצים לעבור את שלב המוקדמות בפעם השלישית מתוך ארבע הופעות במפעל, בשל הדירוג שלהם בעונה שעברה בליגת העל. נס ציונה הגיעה לאסטוניה ביום שני בבוקר אחרי טיסת המשך באיסטנבול, ויודעת שמכל הקבוצות שנמצאות איתם בבועה, היא נחשבת לפייבוריטית הגדולה.

הכתומים הגיעו לנסיעה עם שישה שחקנים זרים אחרי צירופם של מארין מאריץ' הקרואטי, פרנק ברטלי ודיאנטה גארט שערכו מספר אימונים עם הקבוצה, אך לא שיחקו משחק אימון. השלושה מצטרפים לטים סוארס, מאט פארל ואייק וואמו שהמשיכו בקבוצה בשלב זה למרות היכולת המאכזבת, אך כל אחד מהם יכול לשלם את המחיר אחרי שלב המוקדמות ולעזוב.

הכתומים גילו בתום אימון הערב שיריבתם במשחק חצי הגמר היא פארנו האסטונית שגברה על GGMT וינה 67:72 בתום דרמה ברבע הגמר. קייסי היל הוביל את קלעי האסטונים עם 17 נקודות, והקלעים רוברט וייג' ואנדריס מיסטרס הוסיפו 15 ו-13 נקודות בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully