וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן אנגלי פרש בגלל הסגרים והבידודים: "זה גובה מחיר מבני אדם"

אחרי 6 בידודים ו-3 חודשים לבדו בבית מלון, סטיבן טיילור האגדי מאס בחיי הכדורגל בימי הקורונה: "לא ראיתי את משפחתי כל כך הרבה זמן"

תקציר: ניוקאסל - לידס 1:1/ספורט1

כמה ימים אחרי שמונה לקפטן וולינגטון פיניקס הניו זילנדית, הבלם הוותיק סטיבן טיילור הודיע השבוע על פרישה מכדורגל. האנגלי כבר בן 35, אבל הסיבה להחלטה לתלות את הנעליים לא נעוצה בגיל, אלא בקורונה. או יותר נכון, בסגרים והבידודים.

באוסטרליה ובעיקר ניו זילנד, מדיניות הסגרים ובידודים הדוקה אפילו יותר מזו בישראל וכך גם הנהלים סביב התפרצות הנגיף. טיילור סיפר השבוע: "לפני סיום העונה שעברה נקלעתי לסגר ארוך עליו הוחלט בניו זילנד, ורגע אחרי שהוא הסתיים, סגר חדש התחיל. אני מרגיש שזה לא מרפה ממני והולך אחרי לכל מקום".

הבלם הפורש הוסיף כיצד ימי הקורונה גרמו לו לוותר על כדורגל לטובת משפחה: "לא ראיתי את המשפחה שלי כבר כל כך הרבה זמן. כששיחקתי שנים ארוכות באנגליה, אבא שלי היה מגיע לכל המשחקים ועכשיו זה בלתי אפשרי. מבחינתי זה הזמן הנכון להחליט שהמשפחה קודמת לכדורגל".

סטיבן טיילור במדי ניוקאסל בשנת 2014. Ian Horrocks, GettyImages
בשיאו נחשב לאחד הבלמים האנגלים הטובים בפרמיירליג. טיילור בסט. ג'יימס/GettyImages, Ian Horrocks

טיילור היה חלק בלתי נפרד מכל נבחרות הנערים והנוער של אנגליה וישב על הספסל של הנבחרת הבוגרת כמה פעמים. הוא שיחק בשנים 2003-2016 בניוקאסל, שימש קפטן שלה ובשיאו נחשב לאחד הבלמים האנגלים הטובים בפרמיירליג. הוא היה אחד מאהובי הקהל בסט. ג'יימס פארק, עם מספר 27 הקבוע על הגב, והשבוע המועדון בו גדל גם בירך אותו על קריירה יפה.

בשנים 2018-2020 טיילור לבש את מדי וולינגטון פיניקס, אחר כך עזב לתקופה קצרה בליגה ההודית ולפני כמה חודשים חזר לקדנציה שנייה בקבוצה הניו זילנדית - לצד תומר חמד אגב. לאורך השנה וחצי האחרונות הוא בילה בבידוד או סגר לא פחות משש פעמים וכעת פשוט נמאס לו.

המנהל הספורטיבי של וולינגטון, דייויד דום, אמר: "הקורונה מאוד הקשתה על המועדון שלנו, על השחקנים, בעיקר על סטיבן שבילה הרבה מאוד זמן בבידוד. בשנה וחצי האחרונות הוא היה שלושה חודשים לבדו בבית מלון. זה מסוג הדברים שגובים מחיר נפשי מבני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully