וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלות: דאלאס הביסה את פילדלפיה בסיום המחזור השלישי ב-NFL

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 7:54

הקאובויס שלטו במאנדיי נייט לכל אורכו וסיימו עם ניצחון 21:41, כאשר דאק פרסקוט מוסר לשלושה טאצ'דאונים ואזיקייל אליוט רץ לשניים. ג'וש גורדון חזר מעוד השעייה וחתם בקנזס סיטי

המחזור השלישי ב-NFL הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון מוחץ של דאלאס (1:2) על פילדלפיה (2:1), 21:41, ניצחון שהבהיר כנראה שהקאובויס ירוצו מול וושינגטון בקרב על פסגת ה-NFC מזרח.

המארחים היו בשליטה מלאה מהרגע הראשון ועד לאחרון. אזיקייל אליוט פתח את המשחק עם טאצ'דאון קל שהגיע רגע אחרי מסירה ארוכה של דאק פרסקוט והטעות היחידה של דאלאס הגיעה במהלך ההתקפי הבא שלה, כאשר פאמבל הפך מיד לטאצ'דאון של האורחים.

הקאובויס חצו בתגובה את כל המגרש רק כדי להיעצר על הגול-ליין בדאון רביעי, אבל גם זה לא הפריע להם ובשני הדרייבים הבאים הם הגיעו לאנדזון וירדו להפסקה ביתרון 7:20. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, שנפתחה עם פיק סיקס ממסירה של ג'יילן הרטס, כאשר עד לסיום פרסקוט מוסר לעוד צמד טאצ'ים. בסך הכל הוא סיים עם שלושה כדורים באנדזון ו-238 יארד. דלטון שולץ קלט שניים מתוכם ואזיקייל אליוט רץ ל-95 יארד וצמד משלו. הרטס סיפק 326 יארד, צמד טאצ'דאונים וצמד איבודים.

חדשות מהליגה

  • ג'וש גורדון חוזר לשחק. התופס בן ה-30, שהושעה מהליגה ב-2019, הוכשר לשוב למגרשים ויצטרף לקנזס סיטי. לגורדון כישרון עצום אבל גם ראש קצת דפוק. בין 2013 ל-2019 הוא הושעה שש פעמים.
  • צרות בשיקגו ברס, כשאנדי דלטון פצוע וג'סטין פילדס נפצע אף הוא בהפסד 26:6 בקליבלנד. לקראת המפגש עם דטרויט ביום ראשון, המאמן מאט נייג'י אמר כי גם ניק פולס, הקוורטרבק השלישי של הקבוצה, נלקח בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully