וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "ווסטברוק חיזק אותי מאוד מבחינה מנטאלית"

עודכן לאחרונה: 27.9.2021 / 23:19

הישראלי של וושינגטון השתתף ב-Media Day ופרגן לכוכב שעזב ללייקרס: "הוא דרש ממני הרבה וזה חישל אותי". בראדלי ביל חשף שאינו מחוסן: "אי אפשר להכריח אנשים להכניס חומרים לגוף שלהם"

אחרי פגרה ארוכה, ה-"Media Day" של וושינגטון התקיים היום (שני), כאשר הכוכב של הקבוצה של דני אבדיה, בראדלי ביל, כיכב גם בפני העיתונאים בעיקר כשהתייחס לעובדה שהוא לא מחוסן לקורונה. כזכור, בעונה שעברה הוויזארדס סבלו קשות מהנגיף והושבתו לתקופה של מעל לשבועיים, כולל אבדיה שהחמיץ משחקים רבים עוד לפני הפציעה שלו בחלק האחרון של העונה.

כשנשאל מדוע הוא לא מחוסן, הוא ענה: "יש לי סיבות אישיות. אי אפשר להכריח אף אחד להכניס חומרים לגוף שלו ואני לא מרגיש לחץ להתחסן". ביל פנה לעיתונאים ושאל: "אם אתם מחוסנים, למה אתם עדיין נדבקים בקורונה?"

בראדלי ביל וושינגטון. רויטרס
כיצד יעבוד שיתוף הפעולה בינו לבין אבדיה? בראדלי ביל/רויטרס

על כך שראסל ווסטברוק עזב ללייקרס: "אני בהחלט מבואס מזה שהוא עזב, אבל בסופו של דבר אני רואה את החתיכות שיש פה בקבוצה. יש פה עומק וניסיון ואני אוהב את הסגל שיש פה. נהיה קבוצה מהירה ואתלטית. נשחק כדורסל ברמה הכי גבוהה".

על הדיווחים על כך שווסטברוק ניסה לשכנע אותו לעזוב את וושינגטון: "זה קורה בכל שנה, אנשים מדברים. אני לא יודע על מה מדובר, היו לנו הרבה שיחות. אני שמח בשבילו, מקווה שיצליח".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
עונה שנייה בליגה הטובה בעולם. דני אבדיה/GettyImages, Will Newton

את היום הזה סיים דני אבדיה, שסבל בעונה שעברה מפציעה ומקווה להיות בריא לקראת העונה הקרובה. אבדיה הודה בפתיחת דבריו לראסל ווסטברוק, שעזב הקיץ את הקבוצה לטובת הלייקרס ואמר: "אני להודות לו בגלל שהוא גרם לי להיות חזק יותר מבחינה מנטאלית. לשחק עם שחקן נהדר כמוהו לא היה קל. הוא דורש הרבה על הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully