וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסק לינץ "החזירה את האמונה" לפני מכבי ת"א. מאמן חדש לאלשקרט

האוסטרים יגיעו למפגש בחמישי (19:45, ספורט3) מעודדים אחרי שעצרו את הסחף בליגה. הארמנים מינו את מילאן מילאנוביץ' הסרבי

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

לאסק לינץ תגיע למשחק הביתי מול מכבי תל אביב (חמישי, 19:45, ספורט3) מעודדת ובכוחות מחודשים. הקבוצה האוסטרית אמנם השתחלה לשלב הבתים בקונפרנס ליג והבטיחה הכנסה נאה לקופת המועדון, אבל בזירה המקומית התוצאות היו קטסטרופליות. אבל אתמול ייתכן שהמגמה השתנתה, לאחר שהקבוצה גברה 1:3 על אדמירה של אנדי הרצוג, שמה סוף לרצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה מעל הקו האדום, כשהיא מתברגת במקום השישי בטבלה.

הקשר רנה רנר אמר אתמול שהניצחון יחזיר לשחקנים את האמונה בעצמם, אחרי תקופה קשה. "הסתכלנו על הטבלה כל הזמן, וזה השפיע עלינו. פתאום היינו במקום האחרון, והרגשנו שאנחנו לא שייכים לשם", אמר. "האמנו בעצמנו ואנחנו ממשיכים להאמין בעצמנו, גם אם לא נראינו טוב. היכולת שהצגנו במחצית השנייה מול אדמירה תיתן לנו רוח גבית לקראת המפגש עם מכבי תל אביב".

ג'וזף גנדה שחקן אדמירה בועט מול רנה רנר שחקן לאסק לינץ. Guenther Iby, GettyImages
למכבי תל אביב מחכה יריבה רעבה. שחקן לאסק לאינץ רנה רנר, אתמול מול אדמירה/GettyImages, Guenther Iby

המאמן אנדראס וילנד השמיע דברים ברוח דומה. "היו לנו דקות טובות מאוד, ואותן נרצה לקחת למשחק מול מכבי תל אביב ולמשחקים הבאים. האוהדים עזרו לנו מאוד, ונקווה שיעזרו לנו גם ביום חמישי".

יריבה נוספת של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג, אלשקרט, מצאה מאמן חדש. המאמן אלכסנדר גריגוריאן פוטר בסוף השבוע בעקבות התוצאות המאכזבות בזירה המקומית, ואתמול התפקיד אויש על ידי מאמן חדש, מילאן מילאנוביץ' הסרבי. מילאנוביץ' בן ה-58 אימן בעבר בעיקר קבוצות קטנות בסרביה, ובעשור הקודם אימן למשך שנתיים את שריף טירספול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully