וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מאושרים מניצחון הבכורה: "לא יגידו לנו איך ואיפה לחגוג"

27.9.2021 / 10:43

הרוחות התלהטו אחרי ה-0:2 על מכבי נתניה ואנשי המועדונים התעמתו באירוע שכמעט גלש לפסים אלימים, אך גורם בקבוצה הבהיר אחרי משחק נוסף ללא הפסד: "זה טבעי"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

הפועל חדרה רשמה אתמול (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה, כשגברה בדרבי השרון 0:2 על מכבי נתניה. אמנם היה זה ניצחון ראשון בארבעה מחזורים, אבל בחדרה ישנה שביעות רצון רבה לאור העובדה שצברה 50 אחוז מהנקודות האפשריות - עדיין לא הפסידה ובמאזנה שלוש תוצאות תיקו, גם נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, וכעת ניצחון.

"ידענו שבנינו כאן קבוצה טובה וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. נכון שהיכולת עדין טעונה שיפור, אבל ככל שיעבור זמן ונתחבר יותר, גם זה יגיע", אמרו במועדון הבוקר.

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני עם עומר דנינו, אביאל בן חמו. ברני ארדוב
עדיין ללא הפסד אחרי ארבעה מחזורים בליגת העל/ברני ארדוב

על חגיגות הניצחון העיבה תקרית בין מספר בעלי תפקידים בקבוצה לבין גורמים במכבי נתניה, שלא אהבו את חגיגות הנציחון של שחקני חדרה ואנשי הצוות המקצועי במסדרון של חדרי ההלבשה באצטדיון בנתניה. מערכת היחסים בין המועדונים גם כך היתה מעט עכורה עוד לפני המשחק, כך שהחגיגות הקולניות של אנשי חדרה בלהט הרגע הובילו לתקרית בין אנשי הקבוצות.

בין הצדדים התפתח עימות שהחל תחילה בחילופי דברים בטונים גבוהים ועבר לעימות כמעט פיזי, כאשר אנשים ומאבטחים שנכחו במקום מנעו מהתקרית להידרדר לאירוע חמור בהרבה. "אף אחד לא יגיד לנו איך ואיפה לחגוג", אמר גורם בחדרה, "השחקנים רצו לשמוח אחרי ניצחון וזה טבעי, מותר לחגוג אחרי ניצחונות, הכל בסדר. עדיף שאנשי נתניה יתעסקו בעניינים שלהם", הוסיף הגורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם שובל גוזלן. ברני ארדוב
"לא יגידו לנו איך ואיפה לחגוג". שחקני חדרה/ברני ארדוב

בחדרה ממתינים לחזרתם של מקסים פלקושצ'נקו ועומר פדידה לפעילות מלאה. פלקושצ'נקו הגביר לאחרונה את קצב האימונים ובקבוצה מעריכים שהוא יוכל להיכלל בסגל למשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully